Setareh-type

درخــــــــشــــــــشــــــــی در ســــــــپــــــــهــــــــر اعــــــــتــــــــمــــــــاد

مدیریت بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتریان

شرکت ستاره فروزان هشتم طوس از تمرکز و توسعه مدیریت و منابع در دپارتمان بازاریابی و فروش گروه باران شکل گرفته و از سال ۱۳۹۰ با هویت یک شرکت مستقل، مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی و فروش هلدینگ باران را بر عهده دارد. چشم‌انداز شرکت ستاره، تبدیل شدن به اولین انتخاب مخاطبانی است که بهترین را جستجو می‌­کنند.

گستره خدمات این شرکت به کارفرمایان کمک می‌کند تا فرایندهای مختلف کسب و کار خود نظیر مطالعات بازار، برندینگ، مدیریت رسانه، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتریان را برون‌سپاری نمایند تا با روش‌های مبتنی بر دانش مارکتینگ، به اهداف خود دست یابند. شبکه گسترده‌ اعتماد در لایه‌های مختلف شهروندان به عنوان سرمایه ناملموس شرکت ستاره کمک می‌کند با تکیه بر دانش مدیریت افکار و تحلیل رفتار اقتصادی و اجتماعی گروه‌های مختلف، کارفرمایان مأموریت‌های متنوع خود را به سرانجام برسانند.

وجود ظرفیت‌های حرفه‌ای بازاریابی در حوزه سبک زندگی فاخر، همکاری مداوم با مشاوران و مجریان کارآزموده تبلیغات و فروش و همچنین شکل‌دهی سازمانی متشکل از منابع انسانی خلاق و پویا، سبب شده تا نتایجی درخشان از جمله برندینگ و مدیریت فروش بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از هتل‌برج‌های باران و دیگر مجموعه‌های ساختمانی محقق شود. استفاده بهینه از ظرفیت ارتباطی و خدماتی دیگر شرکت‌های هلدینگ باران، توان معرفی و فروش گستره متنوعی از کالا و خدمات از جمله هتل‌برج‌های مسکونی، املاک و مستغلات، سهام، دانش فنی مهندسی، خدمات برندینگ و تولید محتوا را برای شرکت ستاره فراهم آورده است.

تأثیرگذاری در یک بازار و برساخت اعتماد در مخاطبان نتیجه سال‌ها ارتباط موثر با مشتریان است. تلاش برای پاسخ به نیازهای مخاطب، تداوم در رابطه احترام‌آمیز، شفافیت در گفتگوی همدلانه و ارائه پیشنهادهای برد-برد به مشتریان، هر یک بخشی از این ارتباط موثر را شکل می‌دهند. هلدینگ باران از طریق شرکت ستاره توانسته است شبکه‌ای از اعتماد و ارتباط موثر با جامعه هدف خود را مدیریت کند.

پنت‌هاوس لوکس و زیبای هتل‌برج مسکونی باران ۳

Setareh-logo

حوزه‌های فعالیت شرکت ستاره

حضور-باران-در-اولین-نمایشگاه-فرصت‌های-سرمایه‌گذاری-و-اقتصاد-شهری-مشهد

مدیریت بازاریابی

اصلی‌ترین عامل در بازاریابی و فروش موفق، داشتن تحلیلی صحیح از بازار، شناسایی رفتار و نیازهای مخاطبان و آشنایی با نقاط قوت و ضعف رقبا است. شرکت ستاره در طول فعالیت حرفه‌ای خود با آنالیز مداوم بازار از خلال نظرسنجی‌ها و تماس مداوم با مخاطبان و همچنین بهره‌گیری از توان مشاوران زبده بازاریابی، به کارفرمایان کمک می‌کند به یک برنامه جامع بازاریابی دست یابند و با تحلیل و به‌روزرسانی مداوم آن، در کسب و کار خویش همواره یک قدم جلوتر از دیگران گام بردارند.

حضور-گروه-باران-در-نمایشگاه-وصال-مشهد---دی-ماه-۱۳۹۸---۵

مدیریت فروش

به همان میزان که موفقیت بازاریابی وابسته به مطالعات بازار و برنامه‌ریزی دقیق است، نیل به اهداف بازاریابی نیز وابسته به پیشبرد فروش است. فروش کالا، خدمات و تامین سرمایه برای هر بنگاه اقتصادی یا صنعتی به منزله شریان حیات است. مدیریت فروش مجری سیاست‌ها و سناریوهایی است که در برنامه بازاریابی ترسیم شده‌اند. مدیریت منابع انسانی، آموزش مداوم، مدیریت چرخه-های حقوقی، مالی و ارتباط با مشتریان در حین و بعد از فروش، از مهم‌ترین فرایندهای اجرایی این حوزه هستند.

شرکت ستاره فروزان هشتم طوس (سهامی خاص)

قاب یادگاری همکاران شرکت ستاره، در پایان سال ۱۴۰۱
فروش موفق واحد در هتل‌برج‌های مسکونی باران
0 +
متراژ مجموع آپارتمان‌های لوکس فروخته‌شده
0 +
مذاکرهٔ تجاری
0 +
نیروی حرفه‌ای فروش
0 +

شرکت ستاره بخشی از زنجیرهٔ شرکت‌های «گروه توسعه اقتصادی باران» است.

با دیگر شرکت‌های گروه باران آشنا شوید:

دکمه بازگشت به بالا