پنتهاوس لوکس و زیبای هتلبرج مسکونی باران ۳
حوزههای فعالیت شرکت ستاره
مدیریت بازاریابی
اصلیترین عامل در بازاریابی و فروش موفق، داشتن تحلیلی صحیح از بازار، شناسایی رفتار و نیازهای مخاطبان و آشنایی با نقاط قوت و ضعف رقبا است. شرکت ستاره در طول فعالیت حرفهای خود با آنالیز مداوم بازار از خلال نظرسنجیها و تماس مداوم با مخاطبان و همچنین بهرهگیری از توان مشاوران زبده بازاریابی، به کارفرمایان کمک میکند به یک برنامه جامع بازاریابی دست یابند و با تحلیل و بهروزرسانی مداوم آن، در کسب و کار خویش همواره یک قدم جلوتر از دیگران گام بردارند.
مدیریت فروش
به همان میزان که موفقیت بازاریابی وابسته به مطالعات بازار و برنامهریزی دقیق است، نیل به اهداف بازاریابی نیز وابسته به پیشبرد فروش است. فروش کالا، خدمات و تامین سرمایه برای هر بنگاه اقتصادی یا صنعتی به منزله شریان حیات است. مدیریت فروش مجری سیاستها و سناریوهایی است که در برنامه بازاریابی ترسیم شدهاند. مدیریت منابع انسانی، آموزش مداوم، مدیریت چرخه-های حقوقی، مالی و ارتباط با مشتریان در حین و بعد از فروش، از مهمترین فرایندهای اجرایی این حوزه هستند.
تازهها و خبرهای شرکت ستاره
باران را انسانها میسازند
۲۳ تیر ۱۴۰۳
دورهٔ آموزشی اصول مذاکره در فروش
۱ تیر ۱۴۰۳
دورهٔ آموزشی رفتارشناسی فروش
۲۴ خرداد ۱۴۰۳
ستارههای باران
۱۶ خرداد ۱۴۰۳
انتقال قطعی اسناد مالکیت هتلبرج باران۲
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستایش مهر در خانهٔ سبز پنج ستاره
۴ مرداد ۱۴۰۱
رویداد تخصصی لایفاستایل مارکتینگ
۱۶ فروردین ۱۴۰۱
فروش موفق واحد در هتلبرجهای مسکونی باران
0
+
متراژ مجموع آپارتمانهای لوکس فروختهشده
0
+
مذاکرهٔ تجاری
0
+
نیروی حرفهای فروش
0
+