اخبار شرکت ستارهاخبار مسؤولیت اجتماعی بارانتیتر اولرویدادهای گروه باران

ستایش مهر در خانهٔ سبز پنج ستاره

بازدید اعضای صنف طلا و جواهر مشهد از هتل‌برج مسکونی باران۳ و آیین قدردانی از نیکوکاران پویش سفیران آزادی

به گزارش واحد ارتباطات برند باران، در روز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ جمعی از اعضای برگزیدهٔ صنف طلا و جواهر مشهد در ضیافتی اختصاصی به میزبانی گروه باران حضور یافتند. در این رویداد از نیکوکارانی که در پویش سفیران آزادی برای آزادسازی تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کرده بودند، قدردانی به‌عمل آمد.

اعضای صنف طلا و جواهر مشهد، علاوه بر بازدید از واحدهای مسکونی، پنت‌هاوس و امکانات رفاهی هتل‌برج، در فضایی صمیمانه به گفتگو نشستند.

در این مراسم آقای محمدباقر معبودی‌نژاد، رئیس سابق اتحادیه که در انتخابات اخیر و به‌تازگی این مسؤولیت را به آقای یوسف تقی‌زادگان واگذار کرده است، در بیاناتی به تجلیل از حرکت انسان‌دوستانهٔ اعضای این پویش در آزادسازی زندانیان پرداخته و از گروه باران برای برگزاری این رویداد و قدردانی از این نیکوکاران تشکر کرد. 

در این گردهمایی، مهندس حامد مقدسی، از بنیانگذاران و عضو هیأت‌مدیرهٔ شرکت بازاریابی و فروش گروه باران، به ارایهٔ دیدگاه متفاوتی که در طراحی و توسعهٔ سبک زندگی باران نقش داشته پرداخت و با ذکر نمونه‌هایی عینی، از تحول بنیادین در شیوهٔ زندگی روزمرهٔ ساکنان هتل‌برج‌ها سخن گفت. وی با اشاره به اهمیت رفع دغدغهٔ ساکنان یک خانه در تأمین آرامش و آسایش خانواده، گفت: «گروه باران پایه‌گذار الگویی است که زمینه‌ساز رشد اقتصادی و اجتماعی مخاطبان می‌شود؛ چرا که آنها را از درگیری با مشکلات روزمرهٔ یک زندگی شهری تا حد زیادی بی‌نیاز می‌کند.»

رؤسای محترم اتحادیه با بیان ویژگی‌های مثبت هتل‌برج باران، از تلاش‌هایی که گروه باران در زمینهٔ توسعهٔ رفاه و سبک زندگی خاص خود به مشتریان ارایه می‌دهد قدردانی کردند، 

این رویداد، با ثبت عکس‌های یادگاری میهمانان و ضیافت نهار در رستوران اختصاصی هتل‌برج مسکونی باران ۳ پایان یافت.

| گزارش ویدئویی از این بازدید |

| قاب‌هایی از این ضیافت |

دکمه بازگشت به بالا