زندگی دائم در یک هتل ۵ ستاره
Let Your Problems Become Our Solutions
یک روز با باران
بزرگداشت روز فردوسی در هتلبرج مسکونی باران ۲
عملیات شستشوی نمای برج باران ۳، در طبقهٔ ۲۲
آشنایی با خدمات تأسیسات در هتلبرجهای باران
آشنایی با خدمات رسپشن در هتلبرجهای باران
آشنایی با خدمات پارکمن در هتلبرجهای باران
حوزههای فعالیت شرکت ســــــــایــــــــه
مدیریت جامع فرآیندهای بهرهبرداری و ارایهٔ خدمات در مقیاس یک هتل ۵ ستاره
در هتلبرجهای مسکونی بــــــاران، طی یک دههٔ گذشته، توسط شرکت ســــایــــه
مدیریت خدمات هتلی و تشریفات
بخش عمدهای از خدمات شرکت سایه در قالب خدمات مرسوم یک هتل پنج ستاره، به ساکنان مجموعههای مسکونی ارائه میشود. فرایند مشاوره هتلداری از مرحله مطالعه و طراحی در کنار سایر مشاوران پروژه آغاز میشود و تا مرحله تجهیز و راهاندازی ادامه مییابد. بعد از شروع سکونت، ارائه این خدمات هتلی شبانهروزی، اقامت در خانه را به اقامت دائم در یک هتل پنج ستاره تبدیل میکند.
مدیریت خدمات ایمنی و امنیت
در هتلبرجها بیشتر از هر خانهای آسایش و آرامش ساکنان در پیوند با امنیت و ایمنی است. اما در کشور ما، هر کدام از شرکتهای حفاظتی و امنیتی، بخشی از خدمات مربوط به این حوزه را ارائه میدهند و این موضوع سبب میشود اشکالاتی در کیفیت ارائۀ خدمات بوجود آمده و حفرههای امنیتی شکل گیرند. اختلالاتی که علت آن، عدم آگاهی هر کدام از این شرکتها از عملکرد دیگری است. حال آنکه در یک سیستم حفاظتی، زمانی حداکثر امنیت و ایمنی بهدست میآید که تمامی بخشهای فعال، در نهایت هماهنگی، نقاط آسیبپذیری یکدیگر را پوشش دهند.
با این رویکرد، گروه سایه از ابتدای تاسیس، مجموعهای توانمند در عرصۀ ایمنی، حفاظت فیزیکی و مانیتورینگ تشکیل داده تا قادر شود به بهترین نحو، این خدمات را به ساکنان مجتمعهای مسکونی، اقامتی و... ارائه نماید.
خدمات مهندسی
تحویلگیری ابنیه و تاسیسات از عوامل ساخت پروژه، تست و بارگیری و پیگیری رفع ایرادات احتمالی تشکیل آرشیو فنی و اطلاعاتی ابنیه و تاسیسات تدوین نظامنامه و چک لیستهای نظارت کیفی ابنیه و تاسیسات مدیریت تعهدات شناسایی پیمانکاران و تامینکنندگان (گارانتی و وارانتی) در طول دوره بهرهبرداری ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ابنیه، برق و مکانیک در طول دوره بهرهبرداری ساختمان به مالکان اجرای فرآیند اورهال دورهای به منظور حفظ کیفیت سازه و تاسیسات
خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات
مشاوره و پیگیری اقدامات لازم در حوزه Passive
مشاوره و پیگیری اقدامات لازم در حوزه Active
مستندسازی کلیه اصلاحات در حوزه ITشامل نقشهها، تهیه بستههای نرم افزاری عمومی، خدماتی، هتلداری، فنی و...
مشاوره و پیگیری اقدامات لازم در حوزه سانترال و مخابرات
مشاوره و پیگیری موارد مرتبط با فناوریهای بکار رفته در هتلبرجها همچون مشخص نمودن اکسسپوینتها، دوربین-های مداربسته، IPTV و غیره
برآورد، تامین و پشتیبانی سیستمهای رایانهای مورد نیاز در دوره ساخت و بهرهبرداری
تحلیل و تولید نرمافزارهای مورد نیاز در دوره بهرهبرداری به همراه مستندات آموزشی لازم
مشاوره و اجرا در زمینه ایجاد بسترهای لازم سختافزاری و نرمافزاری به منظور تسهیل کارکرد سازمانی کارفرما همچون اتوماسیون اداری، نرمافزارهای منابع انسانی، نرمافزارهای مالی و... با هدف برنامهریزی یکپارچه منابع سازمانی
ارائه خدمات آموزشی مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به کارکنان
ارائه خدمات PM تجهیزات رایانهای
خدمات بیمه
استفاده از متدهای ارزیابی ریسک همچون FMEA به منظور شناسایی ریسکهای بالقوه موجود در پروژهها
شناسایی کلوزهای بیمه مرتبط با هریک از ریسکهای شناسایی شده
بررسی و ارزیابی شرکتهای بیمه به منظور خرید کلوزهای مورد نیاز در پایینترین قیمت با حفظ کیفیت
پایش منظم کلوزهای اخذ شده و بهروزآوری آنها
عقد قراردادهای بیمهای مرتبط با حوزه نیروی انسانی (تامین اجتماعی، تکمیل درمان و...)
تعریف کلوزهای جدید و پیگیری در جهت تایید و جاریسازی آن، در مواردی که کلوزهای بیمه موجود توانایی پوشش ریسکهای شناسایی شده را ندارد.
پیگیری اخذ خسارتهای وارده به اشخاص در پروژه از شرکتهای بیمه بنا به درخواست کارفرما
خدمات تامین و پشتیبانی
مشاوره، مهندسی تامین و خرید تجهیزات ساختمانی، هتلی و مصرفی از تامینکنندگان داخلی و خارجی
جستجو و شناسایی تامینکنندگان، انجام مکاتبات، استعلام بها و شناسایی بهترین کیفیت و قیمت
عقد قرارداد و پیگیری فرایندهای حقوقی و فنی خرید کالا
پیگیری مراحل خرید و بعد از خرید شامل انتقال وجوه، گشایش اعتبار، بارگیری، حمل و ترخیص کالا
خدمات طرح و برنامه
تهیه برنامه زمانبندی فعالیتها برای تحویلگیری و آغاز بهرهبرداری
بازنگری و بهروزرسانی کردن برنامهها مطابق با برنامههای تفضیلی کل پروژه
تهیه و ارائه گزارشهای لازم در خصوص مدیریت زمان
تدوین چارت سازمانی دوره بهرهبرداری و تهیه شناسنامه مشاغل
تشکیل جلسات لازم با کارفرما و مجمع مالکان به منظور تدوین دستورالعملها و رویههای انجام کار در دوره بهرهبرداری
طراحی سیستم نظارت کیفی در دوره بهرهبرداری و تهیه چکلیستهای نظارت کیفی
خدمات مهندسی و نگهداری فضای سبز
همکاری با مشاور طراحی فضاهای سبز پروژه در حین طراحی و اجرا
تحویلگیری فضاهای سبز داخلی و خارجی ساختمان
نگهداری فضاهای سبز، گلها و گیاهان مجموعه مسکونی شامل سمپاشی، آبیاری و هرس
کاشت گل و گیاهان جدید طبق برنامه و طرحهای ارائه شده توسط مشاور فضای سبز ساختمان
ارائه خدمات خرید گلدانهای تزئینی و زیباسازی محیط
تهیه شناسنامه گل و گیاه
تازهها و خبرهای شرکت ســــایــــه
باران، فراتر از نیازها
۲۵ آبان ۱۴۰۲
سفرههای یلدا، در هتلبرجهای باران
۲ دی ۱۴۰۱
گزارش بهرهبرداری هتلبرج مسکونی باران۳
۱۰ آبان ۱۴۰۱
ضیافت ۱۶ سالگی با نخستین ساکنان باران
۲۴ شهریور ۱۴۰۱
هفتسینهای نوروزی در هتلبرجهای باران
۱۱ فروردین ۱۴۰۱
موضوعات بیمهای در باران ۳
۱ اسفند ۱۴۰۰
شرکت توسعه محافظ ایمن سایه (سهامی خاص)
چشمانداز شرکت سایه
۱- تبدیل شدن به اولین هلدینگ ارائه دهنده خدمات بهره برداری مجتمع های مسکونی کشور در سطح کلاس جهانی
۲- تبدیل شدن به یکی از سه برند برتر ارائه دهنده خدمات بهره برداری مجتمع های تجاری اداری و تفریحی کشور در سطح کلاس جهانی
۳- توسعه قلمرو فعالیت شرکت در سه کلان شهر تهران، شیراز و کیش
مأموریت شرکت سایه
ماموریت ما به عنوان عضوی از زنجیره ارزش هلدینگ باران ارائه دهنده خدمات رفاهی ، مهندسی و حفاظتی جامع و متمایز با بهره گیری از بالندگی سازمانی ، فنآوریهای نوین و سرمایه های انسانی خلاق و نوآور که خود را متعهد به پاسخگوئی و انجام مسئولیت های اجتماعی در برابر ذینفعان می داند.
ارزشهای بنیادین شرکت سایه
پاسخگویی
وفاداری سازمانی
احترام به کرامت انسانی
تعهد سازمانی
هتلبرجهای مسکونیِ تحت پوشش جامع خدمات
0
نیروی حرفهای در خدمات هتلبرجهای مسکونی
0
+
نیروی امنیتی و حفاظتی
0
+
مکان تحت کنترل امنیتی و حفاظتی شرکت
0
+