روایــــتِ بــــارانهــــوم
آشنایی با بارانهوم؛ ایدهها و حرفهای آن
بارانهوم به رنگها زندگی میبخشد
روایت بینظیرترین خانهٔ شهر
بارانهوم، آمیزهای از هنر و خلاقیت در صنعت مبلمان
نگاهی به طراحی داخلی واحد لوکس ۳۰۰ متری
هتلبرج مسکونی باران ۳
نگاهی به طراحی داخلی واحد لوکس ۲۴۵ متری
هتلبرج مسکونی باران ۳
رویداد بازگشایی شوروم بارانهوم و خانهٔ درسا
حوزههای فعالیت بــــــارانهــــــوم
چرا «بارانهوم» ایجاد شد؟
«باران هوم» برای پاسخ دادن به دو نیاز اساسی تشکیل شد:
- درخواست مشتری برای طراحی داخلی اختصاصی واحدها
- تسهیل فرایند نازککاری در ۲ وجه اقتصادی و عملیاتی برای سازمان باران
در کنار این دو نگاه، دلایل دیگری نیز برای نیاز به تأسیس مجموعهای مانند «باران هوم» وجود داشت؛ مانند:
- کسب درآمد از زنجیرههای ارزش بازار به کمک برند ارزشمند باران
- نیاز بازار به اینکه یک مجموعهی قوی و کارآمد و با رزومهی پر و پیمان، پرچمداری حوزهی دکوراسیون داخلی را بر عهده بگیرد.
«بارانهوم» چگونه شکل گرفت؟
ایدهی «باران هوم» از اولین پروژهی هتلبرج مسکونی باران (پروژه باران ۱) شکل گرفت. زمانی که تعدادی از مالکین اولیه باران ۱ تصمیم به ایجاد تغییرات بر اساس سلیقه و نیازهای خود کردند.
این رویکرد ادامه پیدا کرد و در بین مالکین باران ۲ نیز به تغییرات گستردهتری انجامید.
به این ترتیب در پروژهی باران ۳، بر اساس اطلاعاتی که از نیاز مالکین استنباط میشد، اقدامات عملیاتیِ خودآگاهی در داخل گروه باران شکل گرفت. بر اساس این اقدامات عملیاتی، اولین شورومهای جدید باران با رویکرد نوین اجرا شد. این شورومها علاوه بر اینکه نمونهای کامل از ایجاد تغییرات بر اساس نظر مالک (کارفرما) بود، شروع فرایندی بود که اکنون با نام شورومهای بارانهوم میشناسیم و در حال تثبیت جایگاه خود در بازار است.
شورومهای بارانهوم
در باران ۳، اولین سرمایهگذاری بر اساس ایدهی محوری «باران هوم» در شورومها انجام شد. در واقع ساختار برندینگ و ارایهی خدمات بارانهوم کاملا متحول شد.
تا قبل از این، شورومها محلی بود که بر پایهی لوازم و کالاهای تأمینکنندگان مختلف شکل میگرفت، ولی از زمان رویکرد جدید و سرمایهگذاری گروه باران برای ساخت شورومهای کامل و اختصاصی، شورومها بر پایهی توانمندیهای ذاتی بارانهوم در حوزهی تولید و تأمین از مبدأ شکل گرفتند و برای ارائه به مخاطبین و مشتریان باران آماده شدند.
رؤیاپردازی برای بازار طراحی داخلی
ایدهی محوری بارانهوم با چند نیاز بزرگ شروع شد:
نیاز مشتری، نیاز هلدینگ و نیاز بازار.
مشتری نیاز دارد واحدی را تحویل بگیرد که علاوه بر کیفیت ساخت خوب (خدمات شرکت آفتاب) و سرمایهگذاری معقول و ارزشمند در حوزهی خرید ملک (خدمات شرکت ستاره) و گارانتی تمامعیار و ارزشمند ساختمان (خدمات شرکت سایه)، به خوبی و زیبایی و مد روز دکور شده باشد.
هلدینگ باران نیز نیاز دارد تا بالاترین بهرهوری اقتصادی و عملیاتی را از واحدهای تکمیلشده بهدست آورد.
خدمات بارانهوم باعث میشود حجم بالایی از عملیات نازککاری از روی دوش هلدینگ برداشته شود و بهصورت تخصصی توسط مجموعهی بارانهوم انجام شود.
پیشرو در بازار
بازار طراحی داخلی منزل، ساختار منسجمی در حوزهی ارزشگذاری ندارد. بارانهوم مدعی است که میتواند با ایدههای نوآورانهی خود و با اتکا به اعتباری که هلدینگ باران در بازار دارد، رهبری بازار طراحی داخلی را بر عهده بگیرد. باران از ابتدای شروع به فعالیت، رؤیاپرداز بود و مرور دستاوردهای گروه باران در سالهای گذشته نشان داده که این رؤیاپردازی و بلندنظری، فقط در حرف نیست و در عمل نیز دستاوردهای بزرگی داشته است.
گروه باران یکی از پیشروان و رهبران بازار کنونی مسکن است. باران هوم نیز به تأسی از هلدینگ مادر، میخواهد بلندپروازی کند و خود را برای پرچمداری و رهبری بازار طراحی داخلی در مشهد و ایران آماده کند.
تازهها و خبرهای بارانهوم
بارانهوم در دومین رویداد سالانهٔ برآیند
۲۵ مهر ۱۴۰۳
خانه، معماری، بارانهوم
۱۶ مهر ۱۴۰۳
گشایش شوروم مشترک بارانهوم و خانهدُرسا
۲۵ بهمن ۱۴۰۲
برآیند؛ ماحصل فراز و فرودها
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
شرکت توسعه تجارت افق بیکران پارس (سهامی خاص)
چشمانداز بارانهوم
۱- تبدیل شدن به یکی از سه انتخاب اول مشتریان در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و چوب
۲- کسب رتبه اول در زنجیره کامل تامین و فروش کالاهای لوکس ساختمانی در استان تا سال ۱۴۰۴
مأموریت بارانهوم
ماموریت ما به عنوان عضوی از زنجیره ارزش هلدینگ باران، عبارت است از مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای دکوراسیون داخلی، تامین و فروش کالاهای حوزه نازک کاری و چوب با رویکرد نوآورانه.
ارزشهای بنیادین بارانهوم
خلاقیت و نوآوری
چابکی
مشتری مداری
پروژههای موفق دکوراسیون و طراحی داخلی
0
+
شورومها
0
+
برندهای همکار با بارانهوم (co-branding)
0
+
متخصص حوزهٔ دکوراسیون و طراحی داخلی
0
+