رسانه‌های باران

رسانه‌های باران

معرفی رسانه‌های مختلف گروه باران

Avand-LOGOTYPE

آوند؛ فصلنامهٔ سازمانی گروه باران

آوند مجلهٔ سازمانی گروه باران است که ابتدا به صورت ماهنامه و در شماره‌های اخیر به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.
آوند با انتشار در بین همکاران و پیمانکاران و سایر گروه‌های ذی‌نفع گروه باران، تلاش می‌کند روایت‌گر حرف‌های سازمانی برند باران باشد.

Khane-No-Logo

مجلهٔ حوزهٔ سبک زندگی گروه باران

خانه نو فصلنامه‌ای بود که به مدت ۷ سال از سوی واحد روابط عمومی و رسانه گروه باران منتشر می‌شد. این فصلنامه توسط واحد CRM گروه باران برای جامعهٔ هدف هلدینگ باران ارسال می‌شد و راهی ارتباطی بود برای حفظ این رابطه و انتقال مفاهیم مورد نظر باران در حوزهٔ سبک زندگی. انتشار این مجله از سال ۱۳۹۷ متوقف شده است. این مجله در قالب مجلهٔ آنلاین سبک زندگی باران دوباره منتشر می‌شود.

زندگی به‌سبک باران

اینستاگرام هتل‌برج‌های مسکونی

روایت پروژه‌های باران و روایت‌های روزانه از زندگی در یک هتل ۵ ستاره 💫
ورود به اینستاگرام

هلدینگ سرمایه‌گذاری باران

اینستاگرام هلدینگ‌ سرمایه‌گذاری

پایه‌گذار هتل‌برج‌های مسکونی باران
ورود به اینستاگرام

زندگی حرفه‌ای در باران

Baran Work Life

‌🌧️💡🌱
روایت‌هایی از فرهنگ سازمانی، تیم‌ها و زندگی کاری در شرکت‌های گروه باران
ورود به اینستاگرام

صفحهٔ لینکدین گروه باران

با هم لینک شویم

ارتباط با گروه باران در حرفه‌ای‌ترین پلتفرم اجتماعی سازمانی دنیا
ورود به صفحه لینکدین

تلویزیون باران

کانال آپارات گروه باران

گزارش‌های ویدئویی از ماجراهای باران
ورود به کانال آپارات

کتاب‌های باران

کتاب‌های ما

روایت‌های باران در قالب کتاب‌هایی خواندنی
صفحه کتاب‌ها
دکمه بازگشت به بالا