ثبت برندهای گروه باران
به همت شرکت ستاره و واحد روابطعمومی، برندهای گوناگون مرتبط با گروه باران در «مرکز مالکیت معنوی» ثبت شدهاند.

در عرصهٔ تجارت داخلی و بینالمللی به دلیل سرعت بسیار بالای رشد و ایجاد صنعتها و فعالیتهای تجاری مختلف، هر روزه شرکتهای فراوانی برای پیدا کردن بازار مخصوص خود پای در عرصه رقابت میگذارند. با این که شرکتها میتوانند برند خود را به ثبت نرسانند و هیچ الزام قانونی برای ثبت علامت تجاری وجود ندارد، شرکتها برای پرهیز از سوءاستفاده دیگران دست به این کار میزنند.
یک نام تجاری دربرگیرندهٔ همهٔ احساسات، ویژگیها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است و برای مجموعهای مانند باران، حفظ این برندها اهمیت بالایی دارد و جزو داراییهای نامشهود گروه باران به شمار میرود.
به همت شرکت ستاره و واحد روابطعمومی، برندهای گوناگون مرتبط با باران (همچون باران، Baran، برج مسکونی باران، گروه سرمایهگذاری باران، باران هوم و…) در «مرکز مالکیت معنوی» که زیرمجموعهٔ «سازمان ثبت اسناد و املاک کشور» است ثبت شدهاند. ثبت برندها در طبقهبندیهای گوناگون صنفی مرتبط با زنجیرهٔ ارزش هلدینگ باران انجام شده است.