اخبار شرکت آسماناخبار هلدینگ باران

«آسمان» در فرابورس

پذیره‌نویسی شرکت آسمان بیکران هشتم طوس

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت آسمان بیکران هشتم طوس (از شرکت‌های تابعه گروه باران) از طریق فرابورس ایران در روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز کاری و با نماد «آسمان۰۶» عرضه عمومی شد.

صکوک مرابحه شرکت آسمان بیکران هشتم طوس به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تأمین مالی به منظور خرید مواد و مصالح ساختمانی پروژه‌های در دست اجرا از طریق فرابورس ایران عرضه ‌گردید.

صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری گنجینه سپهر پارت به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تثبیت پاداش به عنوان بازارگردان توسط شرکت واسط مالی مرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر شد. این اوراق فاقد متعهد پذیره‌نویس بوده و ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط آن، بانک صادرات ایران می‌باشد.

گفتنی است که شرکت آسمان بیکران هشتم طوس به نمایندگی از گروه باران که در صنعت ساختمان فعال است، در بین شرکت‌های مشابه در این صنعت از جایگاه خوبی برخوردار بوده (رتبه ۷ از منظر دارایی، رتبه ۱۵ از منظر سوددهی و رتبه ۱۶ از منظر سرمایه در میان ۳۴ شرکت برتر بورس در زمینه انبوه‌سازی) که موجبات این عرضه عمومی را فراهم آورده است. این اتفاق ویژه را به همه‌ همراهان گرانقدر خود تبریک عرض نموده و امید داریم در کنار هم، در این راه به سوی موفقیت‌های بیشتر پیش برویم.

|پوشش رسانه‌ای|

دکمه بازگشت به بالا