اخبار شرکت آفتابتیتر اولرویدادهای گروه باران

همراهی باران با اجلاس سازندگان و طراحان مشهد

اجلاس سازندگان و طراحان مشهد به مدت دو روز در برج سپید برگزار می‌شود. دکتر وحیدرضا ابراهیمی با موضوع «معماری و فضای پاسخگو در هتل‌برج‌های مسکونی باران» در این اجلاس ارایه و سخنرانی دارند.

۲۸ و ۲۹ شهریور ماه، مشهد میزبان اجلاس ملی سازندگان و طراحان خواهد بود تا بستری مناسب برای بررسی و گفتمان معماران و سازندگان با مدیران شهری مهیا شود. این رویداد توسط مجتمع رسانه‌ای ساختمان (صما) و با همراهی گروه باران در برج سپید مشهد برگزار می‌شود.

پیش از این، تهران، تبریز و اصفهان نیز میزبان اجلاس سازندگان و طراحان بوده‌اند. در اجلاس قبلی سازندگان و طراحان صنعت ساختمان که در تهران برگزار شده بود، گروه باران حضوری فعال داشت و مهندس حامد مقدسی (از بنیان‌گذاران و مدیران ارشد گروه باران) به دعوت این اجلاس، یکی از سخنرانان کلیدی این رویداد بودند.

دکتر وحیدرضا ابراهیمی، معاونت مهندسی گروه باران، از سخنرانان این اجلاس است و با موضوع «معماری و فضای پاسخگو در هتل‌برج‌های مسکونی باران» در روز دوم اجلاس ارایه خواهند داشت.

دکتر وحیدرضا ابراهیمی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد طراحی شهری و معماری است و مدرک دکترای خود را در رشتهٔ شهرسازی کسب کرده است. او از سال ۱۳۸۳ در دانشگاه تدریس می‌کند و از سال ۱۳۹۳ تاکنون معاونت مهندسی شرکت آفتاب را در گروه باران بر عهده دارد.

اهداف برگزاری اجلاس:

  • بررسی معیارها و شاخص های نمای مشهد
  • بررسی مولفه ها و جایگاه معماری پایدار در مشهد
  • معرفی و تشریح پروژه های شاخص و باکیفیت
  • تقدیر از معماران و سازندگان برتر شهر
  • معرفی مصالح ساختمانی استاندارد
  • فرهنگ سازی و ایجاد مطالبه گری در جامعه در راستای ارتقای معماری

اجلاس سازندگان و طراحان مشهد در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های برج سپید (در بلوار خاقانی) برگزار می‌شود.

از علاقه‌مندان و همکاران گروه باران دعوت می‌شود در این رویداد شرکت کنند. برای ثبت‌نام در رویداد، از طریق این لینک اقدام بفرمایید:

دکمه بازگشت به بالا