شبی با شعر و موسیقی؛ بهانه‌های هنری باران

واحد ارتباطات برند باران پس از تجربهٔ برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری، حالا به سراغ نشست‌های رویدادمحورِ «شعر و موسیقی» رفته تا با بهانه‌هایی از جنس هنر، ساعتی را به معاشرت با ساکنان باران۳ بگذراند

امروزه رویدادهایی همچون سینما خانوادگی باران، کارگاه کتابخوانی، کارگاه کتاب بازی برای گروه سنی کودک، شب‌های بازی و سرگرمی و... جزئی از زندگی به سبک باران شده‌اند نشست‌هایی تحت عنوان «شب شعرو موسیقی باران» به بهانه بزرگان ادب و هنر به سلسله رویدادهای باران افزوده شده‌اند.

به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، در نخستین شب برگزاری این رویداد که به مناسبت عطار نیشابوری رقم خورد، میزبان استاد حسین باقری، مدرس و پژوهشگر شعر و ادبیات فارسی بودیم که دقایقی را با خوانش و تفسیر گزیده‌هایی از تذکرهالاولیاء، بررسی شعر مکتب خراسان و گریزی به زندگی و تاریخی این شاعر بزرگ گذراندیم. در اواسط این جلسه استاد «میثم قومورلو» استاد دف‌نوازی، با نواختن عارفانه، رنگ و بوی موسیقی را به این نشست افزودند.

دومین رویداد شب شعر و موسیقی باران با محوریت سعدی و با حضور استاد باقری با شرح مکتب شعر شیراز و عراق، خوانش جستاری درباره زندگی در زمانه سعدی، چهره‌های شاخص و اتفاقات اثرگذار در شعر این شاعر پرآوازه به پایان رسید. در این جلسه متین محمدی، مدرس سه‌تار و آواز با هم‌نوازی تنبک‌نوازی، جمع حاضر در این نشست را به نواختن سه‌تار و تنبک میهمان کرد.

BaranLife-logotype

زندگی به سبک باران یا همان «باران لایف» مجموعه اقدامات و خدماتی است که در ذیل بهره‌برداری از هتل برج‌های مسکونی باران به ساکنان آنان ارائه می‌شود.

در جدیدترین رویکرد اقدامات معطوف به خلق تجربه و تعریف رویدادهایی با رویکرد فرهنگی و هنری به این حوزه اضافه شده و موجب ساخت ارتباطات اجتماعی گسترده مابین ساکنان و غنای فرهنگی اوقات فراغت آنها می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا