باران‌لایف

نمایشگاه خصوصی دیجیتال‌آرت در باران

نمایشگاه خصوصی دیجیتال‌آرت با نمایش آثاری از سینا بزرگوار در لابی هتل‌برج مسکونی باران۳ برگزار شد

به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، نمایشگاه خصوصی دیجیتال‌آرت با عنوان «افکار بی‌پایان» (Endless Thoughts) در هتل‌برج مسکونی باران۳ برگزار شد.

آثار هنری سینا بزرگوار طی سه روز، در روزهای ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در لابی هتل‌برج باران۳ عرضه شد و مخاطبان این رویداد را به یک سفر فرهنگی مهمان کرد. این نمایشگاه به‌صورت خصوصی برای ساکنین باران ارایه شد.

این نمایشگاه که در هتل‌برج مسکونی باران۳ برگزار شد، اولین نمایشگاه انفرادی در زمینهٔ دیجیتال آرت و NFT در ایران است.

مجموعهٔ دیجیتال‌آرت «افکار بی‌پایان»

در این نمایشگاه، مفهوم و جمع‌بندی ناب و قوی از تلاطم روحی و ذهنی در ظرفیت یک انسان و خصوصیت‌های پردازشی او به تصویر کشیده شده است.

تکرار لحظات نشان‌دهنده یک تضاد اساسی بین حضور حقیقی انسان و محیطی در آن زندگی می‌کند است.

فشار بر ذهن و درگیری احساسی با وجود روشنفکری، استانداردهای پذیرفته‌شده در جامعه می‌تواند، قراینی از ضعف و سستی اجتماعی و فرهنگی در انسان را پدید می‌آورد.

بروز احساسات و غلیان عواطف انسانی با به تصویر کشیدن این حقایق در ذهن، انسان را فرتوت و رنجور از حوادث محیطی اطرافش می‌کند.

در این سری کار، تحلیل عمیق و واقع‌بینانه‌ایی از پریشانی روحی و ذهنی انسان مدرن در زوایای مختلف به وسیله هنر دیجیتال بررسی می‌‌شود.

این کارها نشان می‌دهد که تضادها و تعارضات اجتماعی می‌توانند به تنش‌ها و ناهماهنگی‌های روانی و ذهنی در انسان منتهی شوند. این شرایط باعث بروز احساسات قوی و شدید و غلیان عواطف در انسان می‌شوند، که به تصویر کشیدن و درک آنها توسط مغز شخص را به یک وضعیت ناتوان و دچار افسردگی ناشی از محیط خود تبدیل کند.

دغدغه‌هایی که از این وضعیت به‌وجود می‌آیند، می‌تواند بر روی فعالیت مغز و تصمیم‌گیری‌های شخص تأثیرگذار باشد و او را به سمت سقوط و هبوط معنوی یا به عظمت و صعود سازمان‌دهی هدایت کند.

دربارهٔ دیجیتال‌آرت

دیجیتال آرت در واقع طراحی با کامپیوتر است. صفحه نمایش کامپیوتر نقش کاغذ یا بوم هنرمند و ماوس کامپیوتر نقش مداد و قلم را برای او ایفا می‌کند. با این ابزار که شکل مدرن به خود گرفته‌اند می‌توان تصاویر زیبایی خلق کرد، تصاویری که از روح انسان‌های دیجیتال منشأ گرفته‌اند و بر دل بینندگان همین انسان‌های دیجیتال امروزی نیز می‌نشینند.

Baran-pattern-new-2
دکمه بازگشت به بالا