اخبار شرکت سایهاخبار هلدینگ باران
به گزارش مدیریت ارتباطات برند گروه باران، چندی پیش جمعی از ساکنان هتلبرج مسکونی باران۳ در گپ و گفتی صمیمانه با حضور بنیانگذار و مدیر عالی گروه باران، دیدگاههای خود را درباره کیفیت سکونت در برجهای باران، خدمات پس از فروش و بهرهبرداری از هتلبرجها بیان کردند.
بر اساس این گزارش، گروه باران طی سالیان متمادی همواره کوشیده است تا از طریق بخشهای مختلف سازمانی که عهدهدار خدمترسانی و ارتباط با مشتریان هستند، پیوندی موثر و بیواسطه با مخاطبانش داشته باشد. گروه باران از دو دهه پیش، پایهگذار ارائه خدمات هتلی در فضای سکونت بوده و اکنون بیش از ۱۴ سال از حضور بیوقفه در ارائه خدمات شبانهروزی به ساکنان هتلبرجهای باران در مساحتی بالغ بر یکصد هزار متر مربع میگذرد. با این وجود بنیانگذاران گروه باران، چنین نشستهایی را یک فرصت گفتگوی مستقیم و بیواسطه با ساکنان میدانند که در آن بیان نقطه نظرهای موافق و مخالف، ایدهپردازی و مشورت، کمک شایانی به حفظ کیفیت «زندگی به سبک باران» خواهد کرد.
در این نشست جمعی از چهرههای شاخص و فرهیخته ساکن هتلبرج مسکونی باران۳، آقای مهندس هشام مقدسی بنیانگذار و مدیر عالی گروه باران، آقای مهندس پژمان بنیادی مدیر عامل گروه باران، اعضای هیات مدیره ساکنان و مدیران عالی از بخشهای مختلف هلدینگ باران همچون مدیریت مالی، فروش، بهرهبرداری و ارتباطات برند حضور داشتند.
مهندس مقدسی در فرازی از این گفتگوی صمیمی، با اشاره به فراز و نشیبهایی که در ساخت و بهرهبرداری از مگاپروژههای پیچیدهای مانند هتلبرجها وجود دارد بیان کرد پروژهها به اتمام میرسند اما همراهی گروه باران در خدمترسانی و بهرهبرداری هیچگاه به پایان نمیرسد و ما همچنان [در کنار ساکنان] هستیم. وی افزود اگرچه هیچکس تصور نمیکرد بتوان مشکلات را حل کرد، اما آن مسألهها [که در ظاهر حلنشدنی بود] را یکبهیک حل کردیم؛ ما مسائل را از جنس رضایت مشتری میبینیم و دنبال میکنیم.
در این نشست هر یک از حاضران علاوه بر بیان دیدگاه خود درباره گروه باران و سبک زندگی در هتلبرجهای باران، نکات گوناگونی را برای حفظ و ارتقاء کیفیت سکونت و بهرهبرداری، با مدیران حاضر در جلسه در میان گذاشتند.
گزیدهای از مباحث مطرح در این جلسه را که بیش از دو ساعت به طول انجامید، در گزارش ویدئویی زیر ببینید: