به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، به منظور بهبود کیفیت ارایهٔ خدمات و افزایش رضایتمندی ساکنان محترم هتلبرجهای باران از خدمات ارایهشده، دو دورهٔ آموزشی برای کارکنان حوزهٔ تشریفات و خدمات هتلبرجهای باران (برجهای باران ۱ و باران۲ و باران ۳) برگزار شد.
این جلسات به همت شرکت سایه و در ۳ جلسه با مجموع زمان ۱۰ ساعت، در آبان و آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.
دورهٔ آموزشی «ارتباط مؤثر برای کارکنان» برای مجموع ۵۵ نفر از همکاران شاغل در هتلبرجهای باران۱ و باران۲ و باران۳ برگزار شد.
همچنین دورهٔ آموزشی «تشریفات و میزبانی» برای مجموع ۲۰ نفر از همکاران بخش غذا و نوشیدنی و کافیشاپ هتلبرجهای باران برگزار شد.
مدرس این دورههای آموزشی، استاد امیرحسین اخلاقیپور، کارشناس ارشد آموزش و مدرس دورههای تخصصی تشریفات در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و ادارات بود.
![](https://baran.ir/brand/wp-content/uploads/2022/12/دورههای-آموزشی-برای-پرسنل-خدماتی-هتلبرجهای-باران-2-1024x704.jpg)
![](https://baran.ir/brand/wp-content/uploads/2022/12/دورههای-آموزشی-برای-پرسنل-خدماتی-هتلبرجهای-باران-3-1024x704.jpg)
![](https://baran.ir/brand/wp-content/uploads/2022/12/دورههای-آموزشی-برای-پرسنل-خدماتی-هتلبرجهای-باران-1-1024x704.jpg)
![](https://baran.ir/brand/wp-content/uploads/2022/06/Baran-pattern-new-2-1.png)