
به گزارش واحد ارتباطات برند باران، در آخرین روزهای اسفندماه سال ۱۴۰۰، به ابتکار این واحد و با همکاری تیم «ارتباط با مشتریان» شرکت ستاره، جمع برگزیدهای از کارگزاران و مشاوران معاملات املاک در ضیافتی اختصاصی حضور یافتند.
این نشست تخصصی همزمان با آغازین روزهای بهرهبرداری از هتلبرج مسکونی باران ۳ برگزار شد و حاضران علاوه بر بازدید از مشاعات، پنتهاوس و امکانات رفاهی این مجموعه، در فضایی صمیمانه دربارهٔ شیوههای نوین بازاریابی در پروژههایی متمایز مانند هتلبرجهای باران، به تبادل تجربه و هماندیشی پرداختند.
در این گردهمایی، مهندس حامد مقدسی، از بنیانگذاران و عضو هیأتمدیرهٔ شرکت بازاریابی و فروش گروه باران، به ارایهٔ دیدگاه متفاوتی که در طراحی و توسعهٔ سبک زندگی باران نقش داشته پرداخت و با ذکر نمونههایی عینی، از تحول بنیادین در شیوهٔ زندگی روزمرهٔ ساکنان هتلبرجها سخن گفت. وی با اشاره به فراز و نشیبهای فراوانی که کسبوکارهای نوآورانه برای ارایهٔ مزیت رقابتی با آن روبرو هستند، یکی از ویژگیهای گروه باران را رفتار قابل اعتماد در جلب رضایت مشتریان بر شمرد و تأکید کرد: «با وجود سختیهای فراروی کارآفرینان در شرایط اقتصادی این سالها، تلاش مستمر برای خلق مزیتهایی ارزشمند در طول زمان و موفقیت در بهبود سبک زندگی مشتریان، برگ برندهٔ باران است.»
نشست تخصصی لایفاستایل مارکتینگ و فروش پروژههای بزرگمقیاس، با ثبت عکسهای یادگاری میهمانان و ضیافت شام در رستوران اختصاصی هتلبرج مسکونی باران ۳ پایان یافت.

| گزارش ویدئویی از نشست |
