اخبار ارتباطات برندرویدادهای گروه باران

باران در همایش توسعهٔ ارتباطات کسب‌وکار رستا

برگزاری دومین همایش تخصصی توسعه کسب‌وکار رستا با حضور حدود ۱۰۰۰ نفر از مدیران و صاحبان برندهای مطرح، در سالن برج سپید مشهد و با حمایت و همراهی معنوی گروه باران

به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، دومین همایش تخصصی توسعه کسب‌وکار رستا با حضور حدود ۱۰۰۰ نفر از مدیران و صاحبان برندهای مطرح در سالن برج سپید مشهد و با حمایت و همراهی معنوی گروه باران برگزار شد.

در این رویداد تخصصی که با ارائه‌هایی در حوزه‌ ارتباطات در کسب‌کار همراه بود، رضا نوریانی، مدیر تبلیغات و بازاریابی گروه باران پیرامون کمپین‌های تبلیغاتی هنرگرا و تأثیر خلاقیت بر ادراک مخاطب در ارتباطات بازاریابی به ارائه سخنرانی و انتقال تجربه پرداخت. وی در ادامه نیز ضمن تشریح جدیدترین کمپین گروه باران (نسخه اصلی) جنبه‌های مختلف این کمپین از جمله مسئله، هدف، دستاوردها، رسانه و بودجه را مورد بررسی قرار داد.

طراحی کمپین‌های تبلیغاتی هنرگرا، هوش مصنوعی و ارتباطات بازاریابی، مدیریت برند شخصی و کارفرمایی، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار، مسئولیت اجتماعی، نسل Z و آینده‌نگری ارتباطات برند، از جمله محورهای موضوعی دومین رویداد تخصصی رستا بودند.

این همایش میزبان فعالان صنایع ساختمانی، بانک و بیمه، فناوری‌های مالی (فین تک)، پوشاک، مبلمان، لوازم جانبی (اکسسوری) و گردشگری، شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اکوسیستم اقتصاد دیجیتال بود.

گروه باران به همراهی رویدادهایی که زمینه رشد حرفه‌ای و الهام‌بخشی را فراهم می‌کنند، افتخار می‌کند.

کمپین‌های تبلیغاتی هنرگرا

تأثیر خلاقانه بر ادراک مخاطب در ارتباطات بازاریابی

|ارایه رضا نوریانی (مدیر بازاریابی گروه باران در همایش رستا)|

|گالری تصاویر رویداد|

دکمه بازگشت به بالا