اخبار ارتباطات برنداخبار مسؤولیت اجتماعی باران

باران، در گزارش سالیانه مسؤولیت اجتماعی

رویکرد مسؤولیت اجتماعی گروه باران در گزارش بررسی CSR برندهای ایران، در کنار برندهای خوش‌نامی همچون ایرانسل، نستله، دیوار، دیجی‌کالا و هایپراستار مورد بررسی قرار گرفته است

گزارش-مسؤولیت‌پذیری-اجتماعی-شرکتی-ایلیا---گروه-باران

شرکت مشاوره مدیریت ایلیا در جستجو برای پاسخ به این سؤال که آیا کسب‌وکارها و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با رویکرد مؤثرتری در پذیرش مسئولیت برای حل و بهبود مسائل اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی مشارکت کنند، به تدوین گزارش حاضر اقدام نمود. این گزارش قصد دارد تا با ترسیم روایتی از نوآورانه‌ترین و اثرگذارترین تجارب فعالیت‌های CSR (Corporate Social Responsibility) کسب‌وکارهای ایرانی، به سایر کسب‌وکارها در مسیر اثرگذاری الهام بخشد و آن‌ها را به دنبال کردن منافع اقتصادی‌شان از طریق پرداختن به مسائل جامعه دعوت نماید.

کسب‌وکارها و بنگاه‌های اقتصادی مخاطب اصلی گزارش حاضر هستند. اما مطالعهٔ آن به سایر بازیگران این اکوسیستم همچون کسب‌وکارهای اجتماعی، بنگاه‌های اقتصادی اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد، خیریه‌ها، سرمایه‌گذاران با دغدغهٔ اثرگذاری و حتی سیاست‌گذاران اجتماعی نیز پیشنهاد می‌شود.

این گزارش، روایت اقدامات خلاقانهٔ چندین شرکت ایرانی در زمینه مسئولیت اجتماعی را ارائه کرده است، تا بتواند الگو و مدل مناسبی جهت فعالیت کسب‌وکارها در این حوزه ارائه دهد. در گروه باران مفتخریم که در کنار سایر برندهای معتبر ایران، همچون ایرانسل، نستله، دیوار، دیجی‌کالا و هایپراستار، مورد نقد و بررسی قرار گرفتیم و مسؤولیت اجتماعی برند باران با رویکرد «زندگی بهتر برای همه» مورد توجه قرار گرفته است.

در گروه باران در تلاشیم تا گام‌های مؤثری برای استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی و کسب‌وکاری در مسیر اثرگذاری اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی برداریم.

quotes-1

گروه باران هیچگاه نسبت به جامعه خود بی‌تفاوت نبوده و به اقدامات مسئولانه‌ای همچون برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های علمی و سلامت، حمایت از آثار هنری و نمایشی متعدد، همکاری با مؤسسات و بنیادهای خیریه مختلف و همچنین فعالیت‌های همدلانه در بحران کرونا پرداخته است.

quotes-2
دکمه بازگشت به بالا