Baran-Pattern-20

حل مسئله به سبک باران | روایت در دانشگاه تهران

ارایه تجربیات ۱۷ ساله گروه باران و راه‌حل‌های مواجهه این هلدینگ با چالش‌های توسعه و خلق مفاهیم جدید
Developers-Art-of-Construction---Baran-Group-december-2023

به گزارش واحد ارتباطات برند، اولین کنفرانس Developers با هدف تبیین و ارزش‌شناسی نقش توسعه‌دهندگان صنعت شهرسازی و معماری کشور در دانشگاه تهران برگزار شد.

کنفرانس تخصصی DEVELOPERS: Art of Construction با مشارکت «دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران» و «پایگاه خبری فضای نو» طی دو روز در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در تالار شهید آوینی دانشگاه تهران برگزار شد.

گروه باران به دعوت برگزارکنندگان و در راستای انتقال تجارب خود در این رویداد حضور داشت و در روز دوم این کنفرانس تجربیات خود را به متخصصین شهرسازی و معماری کشور عرضه کرد.

|حامیان کنفرانس|

مهندس امیر حسین تیموری، مدیرعامل باران‌هوم (از شرکت‌های تابعهٔ هلدینگ باران) به نمایندگی از گروه باران در روز دوم این کنفرانس ارایه داشت و به بیان تجربیات ۱۷ سالهٔ گروه باران پرداخت.

وی ضمن مروری بر تایم‌لاین فعالیت گروه باران در بازهٔ زمانی ۱۷ سال، ویژگی‌های یک توسعه‌دهندهٔ (Developer) شاخص در منطقهٔ شرق کشور را بررسی کرد و دربارهٔ نحوهٔ مواجههٔ هلدینگ باران با مسائل مختلف و شیوهٔ پیدا کردن راه‌حل‌های متناسب برای حل مسائل گفتگو کرد و تجربیات گروه باران در این حوزه را دست‌مایهٔ ارایهٔ خود قرار داد.

Baran-Pattern-8

مهندس تیموری با مرور تجربیات مختلف گروه باران در این بازهٔ زمانی، دربارهٔ مسائلی که برند باران در این سال‌ها با آنها مواجه بوده و نحوهٔ پیدا کردن راه‌حل‌ها و کانسپت‌هایی که در هلدینگ باران با توجه به این مسئله‌ها تولید شده و در منظومهٔ روایت و معناهای تولیدشدهٔ برند قرار گرفته است، صحبت کرد.

وی تجربیات ارزشمند گروه باران در طراحی و ساخت و بهره‌برداری هتل‌برج‌های فاخر مسکونی باران ۱، باران۲ و باران۳ - و آخرین پروژهٔ در حال ساخت گروه باران: باران۴ - را مرور کرد و به بیان ویژگی‌های خاص پروژه‌های باران از منظر فلسفهٔ طراحی و خدمات پرداخت.

قاب یادگاری مدیران و همکاران گروه باران در حاشیه کنفرانس Developers (آذر ۱۴۰۲)
Developers-Art-of-Construction---Baran-Group-december-2023

این رویداد با ارایه سخنرانان دیگری، من‌جمله حمید رضا رحمانی و علی خادم‌زاده همراه بود.

در بخش دیگری از این کنفرانس دو روزه، یاد و خاطرهٔ شادروان محمد پورفتحی گرامی داشته شد و کارهای ارزشمند این معمار برجسته مرور شد.

همچنین از آقایان محمدعلی تخم پاش (مدیرعامل شرکت رس، تأسیس ۱۳۲۸) و علی حسین اسدی (بنیانگذار گروه دیپلمات، تأسیس ۱۳۵۷) تقدیر شد.

تعدادی از مدیران گروه باران به دعوت برگزارکنندگان کنفرانس در این رویداد حضور داشتند.

|قاب‌هایی از رویداد|

|برگزارکنندگان|

Baran-Pattern-20
دکمه بازگشت به بالا