اخبار ارتباطات برنداخبار مسؤولیت اجتماعی باران

برای کودکان، برای آینده

با هدف توسعهٔ حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانهٔ بنیاد کودک، رویدادی به میزبانی گروه باران برگزار شد.

به گزارش ارتباطات برند گروه باران، در چارچوب برنامه مسؤولیت اجتماعی این گروه، هتل‌برج مسکونی باران۳ میزبان ضیافت صمیمانه جمعی از حامیان و همیاران بنیاد کودک بود.

بر اساس این گزارش، شامگاه بیست و نهمین روز خرداد ماه سال ۱۴۰۲، جمعی از فعالان اقتصادی و اجتماعی شهر مشهد گرد هم آمدند تا گامی در راه گسترش اهداف و برنامه‌های «بنیاد کودک» بردارند، حامیانی که باور دارند «هیچ دانش‌آموز با استعدادی نباید به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز بماند».

رویداد «ستاره‌های همدلی» با حمایت گروه باران و با حضور چهره‌های شاخص و همیاران امور خیریه، فضایی فراهم آورد تا علاوه بر ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد، همت و هم‌اندیشی مضاعفی برای کمک به ساختن آینده‌ای روشن دانش‌آموزان این مرز و بوم تجسم یابد.

«بنیاد کودک» به عنوان مؤسسه‌ خیریه‌ای مردم‌نهاد، غیردولتی، غیرسیاسی، غیرانتفاعی، فرامذهبی و فرامرزی با رویکردی کاملاً انسان‌دوستانه از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرده ‌‌است. هدف این بنیاد دستیابی به این آرمان است که «هیچ دانش‌آموز با استعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز نماند». در این راستا این بنیاد تلاش می‌کند تا با حفظ شأن انسانی دانش آموزان، از «نیازمندپروری» پرهیز کرده و آن‌ها را در ساختن آینده‌ای با چشم‌اندازهای روشن یاری نماید.

در بخشی از این برنامه . احمد شاهید رییس هیئت امنا شعبه مشهد و خانم سمانه رحیم زاده رییس بنیاد کودک شعبه مشهد، ضمن تشریح فعالیت‌های این موسسه نقطه نظرات خود را درباره ضرورت و نحوه توسعه حمایت صاحبان کسب و کار و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در گسترش همیاری این بنیاد، بیان کردند.

در این رویداد رضا نوریانی، مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه باران، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، گفت: نگاه گروه باران نسبت به مسئولیت اجتماعی طیف‌ گسترده و متنوعی دارد. به طور عام این گروه در طراحی کسب و کار و جذب مخاطبان خود احترام به انسان و کرامت انسانی را دارای ارزشی بنیادی می‌داند. این رویکرد در پروژه‌های باران با تلاش در مراقبت از طبیعت، پایداری محیط زیست و منابع طبیعی نمود می‌یابد.

وی افزود: در پرداختن به امور خیریه نیز همواره تلاش شده با نگاهی بلندمدت، به اثرگذاری این همراهی توجه شود و در همین راستا بیش از سه سال است که بنیاد کودک و گروه باران تفاهم‌نامه همکاری را به امضا رسانده‌اند.

|قاب‌هایی از رویداد|

دکمه بازگشت به بالا