اخبار ارتباطات برنداخبار مسؤولیت اجتماعی بارانتیتر اولرویدادهای گروه باران

باران، میزبان وکلا

نشست جمعی از اعضای کانون وکلای دادگستری و آیین تقدیر از دکتر مجتبی زاهدیان، هم‌زمان با روز ملی پژوهش

به گزارش واحد ارتباطات برند، هتل‌برج مسکونی باران ۳ در آذرماه امسال و هم‌زمان با روز ملی پژوهش، میزبان جمعی از اعضای کانون وکلای دادگستری خراسان بود.

شامگاه ۲۶ آذر ۱۴۰۱، گروه باران در ادامهٔ نشست‌های خود با گروه‌های مؤثر اجتماعی و نخبگان شهر، میزبان جمعی از وکلای دادگستری و خانواده‌هایشان بود که با هدف تقدیر از خدمات و مقام علمی دکتر مجتبی زاهدیان گردهم آمده بودند. در این رویداد صمیمانه، تنی چند از چهره‌های برجسته و پیشکسوتان کانون وکلا، از ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای دکتر مجتبی زاهدیان سخن گفتند.

در بخشی از برنامه، گوشه‌ای از تجربه نوآورانه و افق پیشِ روی گروه باران در خلق یک سبک زندگی متمایز با مخاطبان به اشتراک گذاشته شد و میهمانان نیز از بخش‌های مختلف هتل‌برج بازدید کردند. 

مهندس حامد مقدسی، هم‌بنیان‌گذار و رئیس هیأت‌مدیرهٔ شرکت توسعه خدمات رفاهی باران خاورمیانه (BLS)، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، در ارایه‌ای کوتاه، گفت: «امکانات و خدمات هتل‌برج‌های باران، با نگاه به نمونه‌های موفق بین‌المللی و همچنین از خلال مصاحبه‌های و گفتگوهای فراوان با مشتریان باران توسعه پیدا کرده است؛ خدماتی که در نهایت در برج‌های مسکونی باران به یک الگوی منحصربه‌فرد تبدیل شد.» 

وی در ادامه افزود: «ما در گروه باران، به دنبال اقدامات کارآفرینانه، مدلی را برای بهبود سبک زندگی مشتریانمان پیدا کرده‌ایم و توسعه داده‌ایم که منجر به یک ابداع در صنعت ساختمان شده است. این مدل فعالیت را با همهٔ دشواری‌هایی که دارد، ادامه می‌دهیم.

آنچه در گروه باران ارایه می‌دهیم، ساختمان نیست. ارزش پیشنهادی ما، «سبک زندگی» است. بر این اعتقادیم که یک سبک زندگی را در شهر پدری‌مان ایجاد کرده‌ایم و این را یک ارزش می‌دانیم.

آنچه که از بیرون به عنوان یک ثروت انباشته در برج‌های باران دیده می‌شود، حقیقتا خیلی برایمان ارزش نیست. هدف و ارزشی که به دنبالش هستیم این است که ساختمان‌هایی که می‌سازیم و ساختمان‌های شهر روزبه‌روز بهتر شوند.»

دکتر عباس شیخ‌الاسلامی، رئیس هیأت‌مدیرهٔ کانون وکلای دادگستری خراسان: 

از مجموعهٔ باران که زحمت زیادی کشیدند و ترتیب یک کار فرهنگی را دادند، تشکر ویژه‌ای می‌کنم. ممنونم از فرصتی که در اختیارمان قرار دادند تا در کنار گرامی داشتن هفتهٔ پژوهش، از همکار محترم‌مان، جناب آقای دکتر زاهدیان تقدیر کنیم.

کانون وکلای دادگستری، کانون همهٔ ماست. به قول معروف، ما وکیل و وکیل‌تر نداریم. همهٔ ما وکیل هستیم و باید برای کانون وکلا و جامعهٔ وکالت کار کنیم؛ کاری که در نهایت نفع آن به ملت برمی‌گردد.

سرکار خانم هاله کشاورز، عضو سابق هیأت‌مدیرهٔ کانون وکلای دادگستری خراسان:

آرزویی داشتیم که بالاخره به‌بار نشست و کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری خراسان که تشکیل آن در سال ۱۳۸۷ مصوب شده بود، تشکیل شد.

همانند دیگر کانون‌های کشور، کمیسیون حقوق بشر در زمان ریاست آقای دکتر زاهدیان در کانون وکلای دادگستری استان تشکیل شد.

دکتر محمد عابدی، عضو سابق هیأت‌مدیرهٔ کانون وکلای دادگستری خراسان:

از سال ۱۳۷۹ که به مشهد آمدم، با آقای دکتر شیخ‌الاسلام در دانشگاه رضوی آشنا شدم و بعدا در دانشگاه آزاد، با آقای دکتر زاهدیان آشنا شدم. این آشنایی و دوستی در کانون وکلای دادگستری استان و تا الان ادامه پیدا کرد.

واقعیت این است که کانون وکلای دادگستری در معرض آشوب‌ها و هجوم‌های زیادی است. تدبیر و اعتدالی که در این دو بزرگوار (آقای دکتر شیخ‌الاسلام و آقای دکتر زاهدیان) هست، کانون وکلا را در مقابل طوفان حوادث نگه داشته است.

دکتر مجتبی زاهدیان، ریاست سابق کانون وکلای دادگستری خراسان:

بنده به هیچ وجه خودم را مستحق این همه لطف و محبت دوستان و همکاران نمی‌دانم. کارهایی که انجام دادیم، ادای وظیفه بود در کنار فعالیت‌های ارزشمند همهٔ بزرگواران و سروران.

در مجموعهٔ کانون وکلای دادگستری خراسان، ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد. در بحث صنفی، فعالیت عزیزانی که در این حوزه فعالیت دارند، در کشور زبان‌زد است و از این فعالیت‌ها همیشه به خوبی یاد می‌شود.

اگر تشکل‌های حقوقی شهر و استان هر از گاهی چنین جمع‌های مشترکی داشته باشند، اشکالات و ایراداتی که وجود دارد، شناسایی می‌شود و با پیدا کردن راهکارها، خیلی از گرفتاری‌ها و مشکلاتی که در این سال‌ها با آن مواجه بودیم، کمتر می‌شود.

از تمام اعضای هیأت‌مدیرهٔ محترم کانون و عزیزانی که در برگزاری این جلسه نقش داشتند و همچنین مجموعهٔ ارزشمند باران و مدیران آن، تشکر می‌کنم.

همان‌طور که سایر عزیزان هم اشاره کردند، وارد مجموعهٔ برج باران که می‌شوید، کاری نو و برند را ملاحظه می‌کنید. دیدن چنین مجموعه‌هایی نشان می‌دهد که اگر همه دست به دست هم دهیم، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. کشور ما توانمندی و ظرفیت کارهای بزرگ و شاخص را دارد.

quotes-1

به دنبال اقدامات کارآفرینانه، مدلی را برای بهبود سبک زندگی مشتریانمان پیدا کرده‌ایم و توسعه داده‌ایم که منجر به یک ابداع در صنعت ساختمان شده است

quotes-2

|روایت ویدئویی|

قاب عکس یادگاری وکلای محترم دادگستری و میهمامان ضیافت، در پنت‌هاوس هتل‌برج مسکونی باران۳
quotes-1

وارد مجموعهٔ برج باران که می‌شوید، کاری نو و برند را ملاحظه می‌کنید. دیدن چنین مجموعه‌هایی نشان می‌دهد که اگر همه دست به دست هم دهیم، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

quotes-2
Baran-pattern-new-2.png
دکمه بازگشت به بالا