اخبار سرمایه‌های انسانی گروه بارانرویدادها و نشست‌های بِــــ‌بار

گذری بر مدیریت تجربه مشتریان | هفتمین نشست «بِ‍ـبار»

به گزارش واحد ارتباطات برند باران، در ادامه سلسله نشست‌های آموزشی انتقال تجربه باران، نشست آموزشی «گذری بر مدیریت تجربه مشتریان» ویژهٔ مدیران ارشد باران، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت سال جاری به همت واحد سرمایه انسانی هلدینگ باران برگزار گردید.

 

در این رویداد، گروه باران میزبان دکتر پیام ناوی، مشاور، محقق و مدرس تجربه مشتری، عضو انجمن جهانی تجربه مشتری CXPA و داور بین‌المللی در جوایز جهانی CX بود. ایشان همچنین، به عنوان ششمین تاثیرگذار برتر در حوزه تجربه مشتری در سال‌های ۲۴-۲۰۲۳ توسط مجله CMX شناخته شده‌اند.

 

در این دوره آموزشی علاوه بر مروری بر مفاهیم تجربه مشتری، پیرامون فرآیندهای مدیریت تجربه مشتریان و ساکنان هتل‌برج‌های باران گفت‌وگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.

|قاب‌هایی از نشست|

دکتر پیام ناوی

  • دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی – مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
  • کارشناسی ارشد EMBA، دانشگاه علم و صنعت ایران
  • کارشناسی مهندسی صنایع تولید صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
  • یکی از ۱۰ عضو منتخب م‍اه مِی (May) در سازمان تجربه مشتری اروپا (ECXO) در سال 2021
  • تالیف و گردآوری کتاب مدیریت تجربه مشتری – ناشر سازمان مدیریت صنعتی
  • ترجمه برترین کتاب تجربه مشتری در سال 2016 میلادی به نام «مشتری شهودی؛ هفت فرمان برای ارتقا تجربه مشتری به مرحله بعد» – انتشارات سیته (در دست چاپ)
  • ادمین و مالک سایت رسمی تخصصی مدیریت تجربه مشتری (www.cemcenter.ir) به عنوان اولین و تنها سایت مرجع علمی تخصصی در حوزه تجربه مشتری
  • ارائه کننده مدل ارزیابی بلوغ سازمانی مدیریت تجربه مشتری ناکسا(NAXSA) و پیاده سازی در سطح سازمانها
دکمه بازگشت به بالا