اخبار سرمایههای انسانی گروه بارانرویدادها و نشستهای بِــــبار
به گزارش واحد ارتباطات برند باران، در ادامه سلسله نشستهای آموزشی انتقال تجربه باران، نشست آموزشی «گذری بر مدیریت تجربه مشتریان» ویژهٔ مدیران ارشد باران، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت سال جاری به همت واحد سرمایه انسانی هلدینگ باران برگزار گردید.
در این رویداد، گروه باران میزبان دکتر پیام ناوی، مشاور، محقق و مدرس تجربه مشتری، عضو انجمن جهانی تجربه مشتری CXPA و داور بینالمللی در جوایز جهانی CX بود. ایشان همچنین، به عنوان ششمین تاثیرگذار برتر در حوزه تجربه مشتری در سالهای ۲۴-۲۰۲۳ توسط مجله CMX شناخته شدهاند.
در این دوره آموزشی علاوه بر مروری بر مفاهیم تجربه مشتری، پیرامون فرآیندهای مدیریت تجربه مشتریان و ساکنان هتلبرجهای باران گفتوگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.