اخبار سرمایه‌های انسانی گروه بارانرویدادها و نشست‌های بِــــ‌بار

نشست آموزشی با موضوع «اقتصاد پلتفرمی»

به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، در روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به همت واحدهای ارتباطات برند و سرمایهٔ انسانی هلدینگ باران، نشست آموزشیِ مدیران ارشد باران با موضوع «توسعهٔ کسب‌وکار در اقتصاد پلتفرمی» در محل هتل‌برج مسکونی باران۳ برگزار شد.

این نشست آموزشی، در ادامهٔ دوره‌های دانش‌افزایی مدیران و همکاران گروه باران و در چارچوب سلسله نشست‌های بـ‌بـــار گروه باران برگزار شد.

این نشست علمی و آموزشی، ششمین رویدادِ «بِـ‌بار» است؛ رویدادهایی که با هدف انتقال تجربه و ارایهٔ دوره‌های آموزشی ویژهٔ مدیران گروه باران تدوین شده است.

ارایهٔ این نشست آموزشی توسط دکتر شهرام خلیل‌نژاد، از مدیران مجموعهٔ «ایران استراتژیست» و استاد دانشگاه و عضو هیأت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی انجام شد.

دکتر شهرام خلیل نژاد تدوین‌گر استراتژی و مدل کسب‌وکار و مشاور مدیریت و مدیر پروژه‌های تدوین استراتژی در بیش از ۴۰ شرکت بوده است. او سابقهٔ همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون علی‌بابا، بانک ملت، بانک صادرات، شهرداری تهران، گروه گلرنگ و بیمه آتیه را در کارنامهٔ خود دارد.

 

|قاب‌هایی از نشست|

دکتر شهرام خلیل‌نژاد

[به روایتِ خود]

سلام. شهرام خلیل نژاد هستم، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی و مشاور مدیریت. 

در سال ۱۳۹۳ دکتری مدیریت استراتژیک خودم را از همین دانشگاه دریافت کردم. دوره ارشد خودم رو هم در رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی و در سال ۱۳۸۶ گرفتم. در این سال‌ها در پروژه های فراوانی در زمینه مدیریت استراتژیک و زمینه های مشابه مشارکت داشته‌ام و افتخار همکاری و همراهی با مدیرانی مجرب و کارآمد، متخصصانی فرهیخته و بی‌بدیل و دانشجویانی مستعد و خلاق را داشته‌ام‌. به علاوه، کتب و مقالات متعددی را نیز با همکاری دوستان و دانشجویان خود منتشر کرده‌ام. 

امیدوارم بتونم در آینده نقش آفرینی بیشتری در فضای مدیریت کلان و خُرد کشور و همچنین آموزش و پژوهش داشته باشم. افزون بر این، یکی از اهداف مهم خود را توسعه فعالیت های بین‌المللی مقرر کرده‌ام. | سایت شخصی

|مروری بر برخی از کتاب‌های شهرام خلیل‌نژاد|

the-business-of-platforms
platform-strategy-min
create-ecosystem
mabani-strategy-500x500-1
دکمه بازگشت به بالا