اخبار سرمایه‌های انسانی گروه بارانرویدادها و نشست‌های بِــــ‌بار

نشست آموزشی مدیران ارشد باران با حضور دکتر علی صاحبی

نشست آموزشی «ارتقای سرمایهٔ روان‌شناختی سازمان، در دوره‌های بحران، در مسیر بهره‌وری» با حضور مدیران ارشد هلدینگ باران

به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، در تاریخ ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ به همت واحدهای ارتباطات برند و سرمایهٔ انسانی هلدینگ باران، نشست آموزشیِ مدیران ارشد هلدینگ باران با موضوع «ارتقای سرمایهٔ روان‌شناختی سازمان در دوره‌های بحران در مسیر بهره‌وری» در محل هتل‌برج مسکونی باران۳ برگزار شد.

این نشست آموزشی، در چارچوب دوره‌های دانش‌افزایی مدیران و همکاران گروه باران و در چارچوب سلسله نشست‌های بـ‌بـــار گروه باران برگزار شد.

ارایهٔ این نشست آموزشی توسط دکتر علی صاحبی، مربی ارشد مؤسسهٔ بین‌المللی واقعیت‌درمانی گلاسر، استاد دانشگاه New South Wales و استاد دانشگاه Sydney University انجام شد.

|قاب‌هایی از نشست|

|گزارش ویدئویی|

دربارهٔ دکتر علی صاحبی

علی صاحبی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند و در سال ۱۳۷۵ در رشتهٔ روان‌شناسی بالینی از دانشگاه University of New South Wales درجهٔ دکتری گرفت و در ۱۳۷۷ به دریافت درجهٔ فوق‌دکترا در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد.

دکتر علی صاحبی، روان‌شناس و دارای مدرک فوق‌تخصص اختلالات اضطرابی و وسواس است. حدود ۲۸ سال است که در سیدنی استرالیا زندگی می‌کند و در حدود ۱۰ سال اخیر هر سال دفعاتی به ایران سر می‌زنند و کارگاه‌های مختلفی در رابطه با تئوری انتخاب برگزار می‌کنند.

وی به مدت هشت سال به عنوان استاد روان‌شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت کرد و در سال 2006 به جنبش روان‌شناسی مثبت‌نگر تئوری انتخاب و مؤسسه واقعیت‌درمانی ویلیام گلسر پیوست.

در سال 2008 با دریافت مجوز رسمی از دکتر ویلیام گلسر، مرکز آموزش واقعیت‌درمانی ایران را بنیان‌گذاری کرد.

مؤسسه آموزش تئوری انتخاب ایران، عهده‌دار آموزش‌های رسمی مؤسسهٔ بین‌المللی ویلیام گلسر است و تئوری انتخاب و کاربست‌های آن در مشاوره، آموزش و پرورش و مدیریت را در سراسر ایران ارائه می‌نماید.

از ایشان تاکنون بیش از ۴۰ کتاب و ۳۵ مقاله به چاپ رسیده است. یکی از شاخص‌ترین کتاب‌های ایشان، ترجمهٔ کتاب «تئوری انتخاب» نوشتهٔ ویلیام گلاسر است. 

کتاب-تئوری-انتخاب-ویلیام-گلسر-دکتر-علی-صاحبی
دکمه بازگشت به بالا