تیتر اولرویدادهای گروه باران

ضیافت کارآفرینان و مدیران صنایع در باران

هتل‌برج مسکونی باران۳ در نخستین پنج‌شنبهٔ مردادماه ۱۴۰۱، میزبان گروهی از مدیران صنایع، کارآفرینان و خانواده‌هایشان بود

به گزارش واحد ارتباطات برند، شامگاه ۶ مرداد ۱۴۰۱ هتل‌برج مسکونی باران۳، میزبان ضیافت صمیمانهٔ جمعی از مدیران، کارآفرینان و خانواده‌هایشان بود. در این رویداد از نقش ویژه همسران، در موفقیت کارآفرینان سخن گفته شد و با همراهی انجمن فرانگران نوین از بانوان حاضر در این مراسم قدردانی به عمل آمد.

در بخشی از برنامه، گوشه‌ای از تجربه نوآورانه و افق پیشِ روی گروه باران در خلق یک سبک زندگی متمایز با مخاطبان به اشتراک گذاشته شد و میهمانان نیز از بخش‌های مختلف هتل‌برج بازدید کردند. همچنین تنی چند از چهره‌های برجستهٔ حاضر در ضیافت، با انتقال تجربهٔ خود در زمینهٔ نقش و تأثیر خانواده و بانوان در موفقیت یک کارآفرین و مدیر، با حاضران سخن گفتند.

مهندس حامد مقدسی، هم‌بنیان‌گذار و یکی از مدیران عالی گروه باران، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، در ارایه‌ای کوتاه، گفت: «امکانات و خدمات هتل‌برج‌های باران، با نگاه به نمونه‌های موفق بین‌المللی و همچنین از خلال مصاحبه‌های و گفتگوهای فراوان با مشتریان باران توسعه پیدا کرده است؛ خدماتی که در نهایت در برج‌های مسکونی باران به یک الگوی منحصربه‌فرد تبدیل شد.» 

وی با اشاره به حضور بانوان و مراسمی که برای قدردانی از آنها برنامه‌ریزی شده بود، یادآور شد که محیط هتل‌برج‌های باران، بهترین و شایسته‌ترین مدل قدردانی از خانم‌هاست؛ برای اینکه آنها می‌توانند زمان بیشتری برای توجه به خانواده داشته باشند.

آقای مهندس داود باقری، مدیرعامل کارخانجات افروغ به اثربخشی و اهمیت نقش بانوان در ساخت فرهنگ خانواده و نقش آنها در تحمل و آسان کردن شرایط سخت کارآفرینی اشاره کرد.

آقای دکتر اثنی‌عشری، نائب‌رئیس انجمن مدیران صنایع با اشاره به اهمیت همراهی همسران کارآفرینان، افزود: «امکان ندارد فردی در مسیر سخت و درازمدت کارآفرینی حرکت کند و در این مسیر موفق شود، ولی همراه خوبی نداشته باشد.»

آقای دکتر محمدعلی چمنیان، مدیرعامل نیان الکترونیک ضمن اشاره به اهمیت برندسازی در حوزه‌های مختلف ملی و برندینگ شهری، گفت: «من خیلی خوشحالم که باران به برند شهر مشهد تبدیل می‌شود. یعنی می‌توانیم وقتی در جایی از مشهد صحبت می‌شود، بگوییم در شهرمان باران داریم و این موضوع واقعا باعث افتخار است. هر چقدر برندهای شهر تقویت شوند و به رشد آنها کمک شود، برای تمام کسب‌وکارهای شهر خوب است.» وی در ادامه مسیری را که برای راه‌اندازی و توسعهٔ کسب‌وکار خود با همراهی همسرش در ۳۰ سال گذشته  پیموده، تشریح کرد و از نقش تأثیرگذار خانواده و همسر، در طی کردن فرازونشیب‌های کارآفرینی سخن گفت. 

خانم مهندس فاطمه سیستانی، هم‌بنیان‌گذار نیان الکترونیک زندگی با یک کارآفرین را به حضور و همراهی در یک کشتی بزرگ تشبیه کرده و گفت: «طوفان هست، ولی آرامش‌های بعد از طوفان هم هست.»

آقای احسان مصطفوی، رئیس هیأت‌مدیرهٔ انجمن فرانگران نوین با قدردانی از برگزاری این رویداد، گفت: «اصالت هر شهر از ساختمان‌هایش دیده می‌شود و تکنولوژی هر شهر در ساختمان‌های آن نمود پیدا می‌کند و ما به این عملکرد و ریسک آقای مقدسی افتخار می‌کنیم.»

خانم آرزو رجب‌پور، دبیر انجمن فرانگران نوین نیز به نقش بانوان در دستاوردهای همسران کارآفرین‌شان اشاره کرد و با توجه به مغفول ماندن این مهم در جامعه، از گروه باران بابت برگزاری این رویداد و ایجاد فرصت قدردانی از بانوان تشکر کرد.

quotes-1

این جسارت و ریسک‌پذیری در تیم ایده‌پرداز باران وجود داشت که نگاه متفاوتی به فضاهای عمومی داشته باشند و کاری کنند که ساختمان به محیطی دلنشین برای ساکنان تبدیل شود.

quotes-2

|روایت ویدئویی از ضیافت|

عوامل گوناگونی در ستاره شدن و موفقیت کارآفرینان دخیل است، ولی بی‌شک در تمام این موفقیت‌ها، نقش بانوان عزیز و همسران فداکار، در سایه، ولی برجسته است. در این ضیافت، از نقش بانوان و همسران فداکار ستاره‌های کارآفرینی، با اهدای کتاب تقدیر شد.

quotes-1

محیط هتل‌برج‌های باران، بهترین و شایسته‌ترین مدل قدردانی از خانم‌هاست؛ برای اینکه آنها می‌توانند زمان بیشتری برای توجه به خانواده داشته باشند.

quotes-2

بازدید مدیران صنایع
از امکانات و خدمات
هتل‌برج مسکونی باران۳

در حاشیهٔ این ضیافت، میهمانان از بخش‌های مختلف هتل‌برج مسکونی باران۳ بازدید کردند و با قابلیت‌های مهندسی و ویژگی‌های معمارانهٔ برج آشنا شدند.

quotes-1

امکانات و خدمات هتل‌برج‌های باران، با نگاه به نمونه‌های موفق بین‌المللی و همچنین از خلال مصاحبه‌های و گفتگوهای فراوان با مشتریان باران توسعه پیدا کرده است؛ خدماتی که در نهایت در برج‌های مسکونی باران به یک الگوی منحصربه‌فرد تبدیل شد.

quotes-2
Baran-pattern-new-2.png
دکمه بازگشت به بالا