تجلیل از نخبگان پزشکی

شامگاه پنج‌شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳، گروه باران افتخار داشت تا بار دیگر میزبان جمعی از پزشکان و اعضای هیأت‌رییسه سازمان نظام پزشکی باشد. این مراسم که در هتل‌برج مسکونی باران۳ برگزار شد، به منظور تقدیر و تجلیل از اساتید و سخنرانان برنامه‌های علمی و آموزشی این سازمان صورت گرفت.

در این گردهمایی، تعدادی از برجسته‌ترین اعضای عضو سازمان نظام پزشکی مشهد حضور داشتند؛ نخبگانی که با نقش‌های مهم خود در حوزه‌های مختلف پزشکی و آموزشی، تأثیرات قابل توجهی بر جامعه داشته‌اند.

آیین تجلیل و تقدیر از اساتید و سخنرانان برنامه‌های علمی و آموزشیِ سازمان نظام پزشکی مشهد
Baran-pattern-new-1.png

سرمایه اجتماعی باران، اعتماد نخبگان است

یکی از شیوه‌های عمل به مسئولیت اجتماعی در گروه باران، همراهی مداوم با نخبگان علمی و چهره‌های مؤثر جامعه است. گروه باران با برگزاری رویدادهای مختلف و ایجاد فضایی برای تعامل و تبادل نظر بین نخبگان، زمینه‌ساز ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه می‌شود.

از آن عمیق‌تر، گروه باران با باور به آفرینش یک سبک زندگی که با رفع دغدغه‌های روزمره، زمینه‌سازِ آرامش مخاطبانش را فراهم می‌کند، تلاش می‌کند تا در تمامی جنبه‌های زندگی مخاطبانش نقشی مثبت ایفا کند.

ما در گروه باران معتقدیم که سرمایهٔ اجتماعی ما، اعتماد نخبگان است. این اعتماد، بزرگترین سرمایه‌ای است که می‌توانیم به آن ببالیم و همواره تلاش می‌کنیم تا با فراهم کردن بهترین شرایط و امکانات، رضایت و اعتماد نخبگان جامعه را جلب کنیم.

گروه باران مفتخر است که با میزبانی چنین رویدادهایی، نقشی در ارتقای کیفیت زندگی و پیشبرد اهداف علمی و آموزشی جامعه ایفا کند.

در حاشیهٔ این رویداد، اعضای سازمان نظام پزشکی مشهد از هتل برج مسکونی باران۳ و بخش‌های مختلف آن بازدید کردند. این بازدید فرصتی بود تا جامعهٔ محترم پزشکی با توانمندی‌های منحصر به فرد گروه باران و تلاش‌های مداوم این مجموعه در جهت ایجاد محیطی آرام و مطمئن برای خانواده‌ها آشنا شوند.

Baran-CSR-LOGO-به-هوای-هم
دکمه بازگشت به بالا