اخبار مسؤولیت اجتماعی باران

بازدید هنرجویان هنرستان «کارآفرینان» از هتل‌برج مسکونی باران۳

به گزارش واحد ارتباطات برند باران، روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذرماه سال جاری تعدادی از هنرجویان رشته معماری داخلی هنرستان «کارآفرینان» از هتل‌برج مسکونی باران۳ بازدید کردند.

اشتراک و انتقال تجربه دو اصل مهمی است که در حوزه مسئولیت اجتماعی اهمیت ویژه‌ای برای گروه باران دارد و علاقه‌مند است که هنرجویان امروز و معماران فردا با فضاهای این چنینی آشنا شده و تجربه زیسته مهندسان نسل قبل را سرلوحه کار حرفه‌ای خود قرار دهند. برهمین اساس فضاهایی که توسط معماران بارانی خلق شده تبدیل به فضای آموزشی می‌شود که نقطه‌ای برای جرقه ایده‌های معمارانه ناب در آینده باشد.

گروه باران بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و‌ باور عمیق به اهمیت گسترش تجربه‌های نوآورانه، می‌کوشد تا در این بازدیدهای تخصصی، نسل آینده مهندسان و معماران را با رویکردهای متمایز خلق ارزش در صنعت ساختمان آشنا کند.

در این دیدار بخش‌های مختلف برج از جمله پنت‌هاوس، واحد‌های تیپ، فضاهای پشتیبان و خدمات‌رسان، مجموعه‌های ورزشی، سرگرمی و تفریحی به هنرجویان هنرستان فنی و حرفه‌ای کارآفرینان معرفی شد و میهمانان با زیرساخت‌ها و جزییات طراحی و اجرای هر یک از بخش‌های این هتل‌برج‌مسکونی آشنا شدند.

Baran-pattern-new-1

| قاب‌هایی از بازدید هنرجویان معماری داخلی هنرستان «کارآفرینان» |

Baran-pattern-new-1
دکمه بازگشت به بالا