اخبار مسؤولیت اجتماعی بارانتیتر اول

بازدید هنرجویان معماری هنرستان رأفتی از باران

به گزارش واحد ارتباطات برند باران، با هدف آشنایی هنرجویان رشتهٔ معماری داخلی با ویژگی‌های معمارانهٔ هتل‌برج‌ها و پیرو درخواست‌ هنرستان رافتی، هنرجویان این مجموعه میهمان باران شدند.

گروه باران بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و‌ باور عمیق به اهمیت گسترش تجربه‌های نوآورانه، می‌کوشد تا در این بازدیدهای تخصصی، نسل آینده مهندسان و معماران را با رویکردهای متمایز خلق ارزش در صنعت ساختمان آشنا کند. 

این بازدیدها به همت واحد ارتباطات برند و دفتر فنی پروژهٔ باران۳، برای سه گروه از هنرجویان به صورت جداگانه در روزهای ۳۰ بهمن، ۱ اسفند و ۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این بازدیدهای تخصصی، هنرجویان رشتهٔ معماری داخلی، از نزدیک با روندهای مطالعاتی، طراحی، ساخت و بهره‌برداری از هتل‌برج‌های مسکونی باران آشنا شدند. 

گروه باران بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و‌ باور عمیق به اهمیت گسترش تجربه‌های نوآورانه، می‌کوشد تا در این بازدیدهای تخصصی، نسل آینده مهندسان و معماران را با رویکردهای متمایز خلق ارزش در صنعت ساختمان آشنا کند.

در این دیدار بخش‌های مختلف برج از جمله پنت‌هاوس، واحد‌های تیپ، فضاهای پشتیبان و خدمات‌رسان، مجموعه‌های ورزشی، سرگرمی و تفریحی به هنرجویان هنرستان تخصصی دخترانهٔ محمدصادق رافتی سیدی یزدی معرفی شد و میهمانان با زیرساخت‌ها و جزییات طراحی و اجرای هر یک از بخش‌های هتل‌برج آشنا شدند.

Baran-pattern-new-1

| قاب‌هایی از بازدید هنرجویان معماری |

دکمه بازگشت به بالا