بنر-شب‌های-هنر-باران

شب‌های هنر باران

شبی خاطره‌انگیز در پردیس اردیبهشت مشهد

به گزارش واحد ارتباطات برند باران و به همت این مدیریت، نخستین «شب هنر باران»، هم‌زمان با چهارمین سالگرد تأسیس باران‌هوم و با حضور ساکنان هتل‌برج‌های مسکونی باران برگزار شد.

ذات فعالیت باران‌هوم با هنر آمیخته است. شب‌های هنر باران فرصتی است تا با کلیدواژهٔ هنر و با اتکا به ذات نجات‌دهندهٔ هنر، محملی برای گردهمایی با اهالی باران فراهم کنیم.

پردیس اردیبهشت در روز ۱۹ تیرماه ۱۴۰۱ و هم‌زمان با عید قربان، میزبان برگزاری اولین رویداد از «شب‌های هنر باران» بود. گروه باران در سبک زندگی ابداعی خود همواره به جنبه‌های گوناگونی از نیازهای ساکنان هتل‌برج‌ها فکر می‌کند، تا آنجا که اجرای برنامه‌هایی با رویکرد هنری، مدت‌هاست بهانه‌ای برای هم‌نشینی و معاشرت ساکنان هتل‌برج‌ها با یکدیگر شده است. «شب‌های هنر باران» عنوان سلسله برنامه‌هایی است که قرار است از این پس به طور منظم و با در بر گرفتن رشته‌های مختلف هنری، از جمله تئاتر، موسیقی، ادبیات و هنرهای تجسمی، برای این گروه از مخاطبان به اجرا درآید.

عصر روز برگزاری مراسم، خانواده‌های ساکن هتل‌برج‌ها به پردیس هنر اردیبهشت دعوت شدند و با هنرنمایی دو گروه از اساتید و هنرمندان موسیقی شهرمان، گروه باران توانست لحظاتی مفرح و پُر بار برای مخاطبان خلق کند. ابتدا گروه موسیقی عرفانی سیمرغ، قطعاتی خاطره‌انگیز از تصنیف‌ها و آوازهای اصیل ایرانی را به اجرا درآورد و در ادامه، گروه موسیقی پاپ، ترانه‌هایی از معروف‌ترین قطعات روز موسیقی پاپ ایران را به صورت زنده بازخوانی کرد.

چهارمین سالگرد فعالیت باران‌هوم

چهارمین سالگرد تأسیس باران‌هوم، بهانهٔ مغتنمی برای اجرای اولین «شب هنر باران» بود. مأموریت باران‌هوم در زنجیرهٔ ارزش باران، غنا بخشیدن به جلوه‌های بصری محیط سکونت و خلق معماری داخلیِ سفارشی، از قلب هزاران طرح و نقش، رنگ و بافت است. خانه‌ای که به نهایی‌ترین نقطه‌ها و جزئی‌ترین نکته‌هایش اندیشیده شده و با ترکیب هنر و حس و شعور، آن را سزاوار زیستن ساکنانش کرده است. این موضوع، بهترین بهانه برای هم‌زمانی برگزاری این دو رویداد بود.

مدیرعامل باران‌هوم (شرکت توسعه تجارت افق بیکران پارس) در این رویداد، ضمن تبیین ارزش‌های ارایه‌شده توسط این شرکت، چشم‌اندازهای آتی خدمت‌رسانی به ساکنان باران و سایر مشتریان خارج از هتل‌برج‌ها را برای میهمانان تشریح کرد. مهندس امیرحسین تیموری، در انتهای سخنان خود، با دعوت از خانواده‌های باران و میهمان ویژهٔ برنامه، جناب آقای محمد فنایی (پیشکسوت و داور بین‌المللی فوتبال ایران و آسیا)، دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند و ضمن اجرای نمادین مراسم سالگرد تولد باران‌هوم، قاب عکسی از این رویداد صمیمانه به یادگار بگذارند.

|روایت ویدئویی رویداد|

|قاب‌هایی، به یــــادگــــار|

تصاویری از یک شب خاطره‌انگیز، با حضور ساکنان برج‌های باران

دکمه بازگشت به بالا