improve your lifestyle

هلدینگ باران

«بــاران» جوانه ای اســت کــه بیش از ۱۰ ســال پیش کاشــته شــده و اکنــون همچــون نهالــی ســبز در قامت یــک «برند» ریشــه هایی مســتحکم در اعتماد مخاطبانش داشته و در ســپهر اقتصاد و صنعت شــهر و کشــورمان تبدیل به نامی در خور شده است.

Baran-pattern-new-2.png

با هلدینگ باران بیشتر آشنا شوید

«گروه توسعه اقتصادی باران خاورمیانه» به عنوان شرکت متولی هلدینگ باران، در قامت راهبر و ناظر، جهت تضمین آیندهٔ سازمان باران تأسیس شده است. این شرکت، در کنار نقش اعتلادهندهٔ سرمایه‌ها و دارایی‌ها، وظیفهٔ زمینه‌سازی بلوغ بیشتر شرکت‌های تابعه را عهده‌دار می‌باشد.

مأموریت هلدینگ باران، ایجاد، حفظ و ارتقای ارزش برای سرمایه‌گذاران با رویکرد تفکر استراتژیک، سرمایه‌گذاری‌های نوآورانه، بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری، بهبود مستمر، توسعهٔ زنجیرهٔ ارزش و انجام مسؤولیت‌های اجتماعی است.

هلدینگ باران از طریق تعریف مأموریت، چشم‌انداز، اهداف کلان و راهبردها، اقدام به تهیهٔ سند راهبردی نموده که بر اساس این سند، موقعیت و مسیر حرکت شرکت‌های تابعهٔ خود را تبیین و راهبری می‌نماید.

بخشی از وظایف هلدینگ، حرکت در چارچوب مسؤولیت‌های اجتماعی گروه باران است. وظایفی که در راهبردهایی همچون ارتقای سیمای بصری شهر، ارتقای استانداردهای ساخت مجتمع‌ها و برج‌های مسکونی، حفظ سرمایه‌های بومی و ملی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی نمود پیدا می‌کند.

Baran-pattern-new-1.png

چشم‌انداز و ارزش‌های بنیادین

– افزایش ارزش سهام ۲ شرکت «آسمان» در حوزه ساخت و «آرمان» در حوزه گردشگری از طریق ورود به بازار سرمایه
– ارتقای گروه باران به هلدینگ ثبت شده نزد سازمان بورس
– ارتقای شرکت سایه به شرکتی دانش‌بنیان
– سرمایه‌گذاری اقتصادی در ۳ کلان‌شهر و مناطق آزاد ایران
– تبدیل شدن به هلدینگ چند رشته‌ای با پورتفوی متنوع
– شراکت راهبردی با ۱۰ مشتری حقیقی و حقوقی استراتژیک
– کسب ۴۰ درصد سهم بازار در حوزه سفارشی‌سازی پروژه‌های مسکونی در شرق کشور (باران هوم)

ماموریت ما ایجاد، حفظ و ارتقای ارزش برای سرمایه‌گذاران با رویکرد تفکر استراتژیک، سرمایه‌گذاری‌های نوآورانه، بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری، بهبود مستمر، توسعه زنجیره ارزش و انجام مسئولیت‌های اجتماعی می‌باشد.

هلدینگ خود را متعهد به تحقق اهداف ذیل می‌داند:

– متمایز بودن
– شفافیت
– پاسخگویی
– مسئولیت‌پذیری
– احترام به کرامت انسانی

گروه باران بر اصولی راهبردی صداقت، کیفیت، نوآوری و ارائه مطلوب‌ترین خدمات تکیه کرده و با تلفیق مدیریت، مهندسی و هتلداری، زمینه‌های متنوعی از خدمات را توسط شرکت‌های زیرمجموعه خود ارائه می‌نماید که به موارد بسیاری از جمله سرمایه‌گذاری، خدمات فنی و مهندسی، مدیریت طرح و پیمان، خدمات گردشگری، هتلداری، توسعه فناوری‌های نوین شبکه، خدمات ایمنی و امنیت، بازاریابی و فروش، بازرگانی و تأمین کالا می‌توان اشاره کرد.

 

Baran-pattern-new-2.png
baran-holding-office.jpg

شرکت‌های زیرمجموعهٔ هلدینگ باران

گروه باران با نگاهی تخصص‌گرایانه به چرخه تولید ارزش، سه محور اساسی مهندسی، بازاریابی و هتلداری را به عنوان حوزه‌های پایه‌ای خدمات خود تعریف نموده است. از دیگر سو ساختار هلدینگ باران متشکل از شرکت‌هایی مجزاست که به موازات یکدیگر ماموریت تخصصی و جداگانه خود را برای تحقق چشم‌انداز گروه باران دنبال می‌کنند.

گواهینامه‌ها و افتخارات

پروژه‌های هتل‌برج‌های مسکونی باران

گروه باران، به عنوان گروهی پیشرو در صنعت ساختمان ایران، از سال ۱۳۸۵ در شهر مشهد تأسیس و پایه‌گذار الگوی ویژه‌ای از خدمات مشتری‌مدارانه شد. در این الگو که هدف آن بالا بردن سطح کیفیت زندگی است، تلاش شده است تا با ترکیب خدمات هتلی، گارانتی ساختمان و خدمات پس از فروش، سبک نوینی از زندگی به مشتریان ارائه شود.

Baran-pattern-new-2.png

باران ۱

هتل‌برج مسکونی
بیشتر

باران ۲

هتل‌برج مسکونی
بیشتر

باران ۳

هتل‌برج مسکونی
بیشتر

باران ۴

هتل‌برج مسکونی
بیشتر

باران ۵

هتل‌برج مسکونی
بیشتر

Baran VIP

هتل‌برج مسکونی
بیشتر

مرکز سلامت باران

بیشتر
Baran-pattern-new-2.png

مسؤولیت اجتماعی شرکتی

نگاهی گذرا به مسؤولیت‌های اجتماعی که گروه باران برای خود تعریف کرده نشان می‌دهد که این گروه چند مفهوم اصلی را به عنوان مسؤولیت اخلاقی خود نسبت به اجتماع در نظر گرفته است. بهینه‌سازی مصرف انرژی با هدف حفظ سرمایه‌های ملی، تعهد در قبال حفظ اصالت فرهنگی، گام برداشتن در مسیر فعالیت‌های انسان‌دوستانه و خیریه، ارتقای زیبایی سیمای شهرها و همکاری در حفاظت از محیط‌زیست، از جمله مواردی است که در طی بیش از ده سال فعالیت خود به عنوان یک الگو در کلیه‌ی این فرایندها مطرح کرده و به آنها پایبند بوده است.

ارتباطات برند

ارتباطات برند گروه باران، به عنوان تسهیل‌گر کلیهٔ ارتباطات داخلی سازمانی و بیرونی برند باران، متشکل از حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات بوده که هر کدام با شرح وظایف مشخص و جداگانه فعالیت می‌نمایند.

در واحد ارتباطات برند، بخش‌های تبلیغات در خدمت بازاریابی و روابط‌عمومی در خدمت برندینگ مأموریت خود را تعریف نموده‌ و مدیریت تدوین و اجرای «طرح یکپارچهٔ مدیریت برند» را در ساختار سازمانی گروه باران برعهده دارند.

Baran-pattern-new-2.png
Baran-pattern-new-2.png

کاتالوگ

کاتالوگ‌های معرفی هلدینگ باران و شرکت‌های زیرمجموعهٔ هلدینگ

Baran-pattern-new-1.png
دکمه بازگشت به بالا