|مروری بر کمپین نسخهی اصلی گروه باران - اجرا شده در سال ۱۴۰۳|
نسخهی اصلی
مروری بر کمپین تبلیغاتی گروه باران؛ از پاییز ۱۴۰۳ تا نوروز ۱۴۰۴
اصالت؛ دالِ دوست داشتن برند
آیا تاکنون به این فکر کردهاید که چرا برندهای لوکس برای شما جذابیت خاصی دارند؟ یا چه چیزی یک محصول را شایستهی آن میکند که لوکس خطابش کنیم؟ پاسخ ساده است: اصالت. این تنها یک کلمه نیست؛ بلکه کلید تجربهای است که شما را به دنیای متفاوتی میبرد. محصول لوکس با ارزشهایی چون کمیابی، گرانبها بودن، توجه به جزییات، آمیختگی با هنر و توان رویاسازی تعریف میشود، اما این گفتمان یک دال مرکزی دارد که همان اصیل بودن (Originality) است؛ مفهومی که فراتر از ظاهر و کیفیت است و به عمق هویت برند باز میگردد. این ویژگی به مشتریان اطمینان میدهد که آنها بخشی از تجربهای خاص و متفاوت هستند، تجربهای که تنها از طریق آن محصول اصیل و لوکس دستیافتنی است.

باران؛ آغازگر اصلی روایت
سالها پیش برای نخستین بار در ایران، مفهومی تولد یافت که گروه باران پایهگذار آن بود: هتلبرج مسکونی؛ خانهای که در آن، خدمات شبانهروزی هتلهای پنج ستاره به ساکنان ارائه میشود. اکنون، هتلبرجهای مسکونی باران در مجموع با زیربنایی نزدیک به ۵۰۰ هزار متر مربع در حال بهرهبرداری یا در دست ساخت هستند؛ خانههایی که تداعیکنندهی اقامت دائم در هتلی پنج ستارهاند و از آن بیشتر، در فرهنگ و جامعهی امروز کشورمان، به یک «سبک زندگی» تبدیل شدهاند.
یادآوری؛ به سبک باران
از میانهی پاییز ۱۴۰۳ تا پایان نوروز ۱۴۰۴، گروه باران کمپین تبلیغاتی متفاوت و جالب توجهی را در رسانههای مختلف به نمایش گذاشت. در این کمپین، اکران تبلیغات در رسانههای محیطی، تولید محتوا در شبکههای اجتماعی و انتشار در رسانههای مجازی، همراه با رویدادهای خصوصی گوناگون پیرامون یک مفهوم ناب و اصیل، طراحی و اجرا شد. پس از گذشت سالها که گروه باران به شهرت مطلوبی رسیده و خود را در قامت یک برند در ذهن مخاطبان به تصویر کشیده بود، این کمپین بر اساس نیاز به یادآوری برند، افزایش آگاهی در نسل هزارهی جدید و تاکید بر «اصالت»، «نخستین بودن» و «تمایز»، شکل گرفته و به نمایش در آمد. این کارزار از دل همکاری و گفتگوی مداوم بین بخشهای مختلف گروه باران با شرکت فراهنگ با هدایت مدیریت ارتباطات برند باران شکل گرفت تا پس از برگزاری جلسات طولانی اتاق فکر، پردازش و خلاقیت، ایدهها و عباراتهایی متناسب با نیاز و برنامههای آتی گروه باران آفریده شود.

