تیتر اولرویدادهای گروه باران

باران، حامی ستاره‌های کارآفرین

به گزارش واحد ارتباطات برند، جشنواره‌های ستاره‌های کارآفرین، روز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در برج سپید مشهد برگزار شد. در این دوره از جشنواره که به صورت ادواری توسط انجمن فرانگران نوین برگزار می‌شود، گروه باران به عنوان حامی طلایی حضور داشت.

انجمن فرانگران نوین جشنوارهٔ «ستاره‌های کارآفرین» را بنیاد گذاشته است و با برگزاری این جشنواره‌ها، از کارآفرینان و مدیران واحدهای اشتغال‌زا و ارزش‌آفرین کشور تقدیر می‌کند. تازه‌ترین جشنوارهٔ ستاره‌ها امروز، ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در مجتمع فاخر سپید مشهد و با حضور جمعی از خوش‌نام‌ترین برندهای شهر و کشور برگزار شد. در حاشیهٔ این جشنواره که با حضور چهره‌های نام‌دار صنعت و تجارت و بهره‌وری از تجربیات ارزشمند ارزش‌آفرینان برگزار شد، از ستاره‌های کارآفرین به پاس توسعهٔ اشتغال‌زایی و برنامه‌های راهبردی آنها در حوزهٔ فعالیت‌های کارآفرینی قدردانی می‌شود.

گروه باران مفتخر است که در این جشنواره به عنوان حامی و اسپانسر طلایی رویداد «ستاره‌های کارآفرین» در کنار انجمن فرانگران نوین  قرار گرفت و میزبان کارآفرینان و برندها بود. در حاشیهٔ این مراسم، نمایشگاه معرفی توانمندی‌های گروه باران برگزار شد و کارشناسان شرکت ستاره (شرکت بازاریابی و برندینگ گروه باران)، میزبان و پاسخگوی سؤالات مهمانان گران‌قدر بودند.

جشنواره-ستاره‌های-کارآفرین

| روایت ویدئویی از این رویداد |

بیش از یک دهه است که باران مهمان‌داری و مهمان‌نوازی می‌کند.

دربارهٔ انجمن فرانگران نوین

انجمن فرانگران نوین با هدف هم‌افزایی مدیران و توسعهٔ جمعی با رویکرد اقتصادی، فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی تأسیس شده است و در طی ۱۲ سال فعالیت خود تلاش کرده تا بهترین برندهای منطقه را گرد هم آورد. برندهای خوش‌نام عضو انجمن فرانگران، در کنار هم و با هم، با هم‌نوردی، هم‌چراغی و هم‌افزایی، از تجربیات پیشکسوتان صنایع مختلف در راستای بهبود مستمر سایر اعضا بهره می‌برند.

هم‌اکنون فرانگران با ۳۵۰ عضو رسمی و حدود ۱۰۰۰ برند، مجموعه‌ای از صنایع مختلف نظیر صنایع غذایی، گردشگری و هتلداری، خدماتی و فروشگاهی، انفورماتیک، ساختمانی و… را در بر می‌گیرد.

این انجمن با عقد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنها، رفع مشکلات و موانع تولید و صنایع را سرلوحهٔ فعالیت‌های برون‌سازمانی خود قرار داده است.

به پشتوانهٔ حضور اعضا و تدبیر هیأت‌مدیرهٔ محترم انجمن، فعالیت‌های انجمن فرانگران در حوزهٔ انجام مسئولیت‌های فراسازمانی و اجتماعی با تشکیل مجمع مهرآفرین، با حضور جمعی از خیریه‌های مطرح شهر مشهد و سازمان محترم بهزیستی با هدف تعامل، جهت‌دهی و ارتباط بیشتر و موثرتر صنایع با سازمان‌های خیریهٔ ذی‌ربط انجام پذیرفته است.

انتشار ویژه‌نامهٔ آوند

ویژه‌نامهٔ مجلهٔ آوند برای جشنوارهٔ ستاره‌های کارآفرینی توسط واحد ارتباطات برند گروه باران و تحریریهٔ مجلهٔ آوند منتشر شد و در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه در جمع شرکت‌کنندگان در جشنواره توزیع شد.

در یادداشت آرامش جوانه می‌زند دربارهٔ امکانات و خدمات هتل‌برج مسکونی باران ۳ و مفهوم خانهٔ سبز پنج ستاره نوشتیم و پیوند هنر و دانش در این برج فاخر را یادآور شدیم.

در یادداشت نشانِ شهر دربارهٔ هویت بصری شهر نوشتیم و به بناهایی اشاره کردیم که تبدیل به نماد می‌شوند و این گزاره را مطرح کردیم که ساختمان‌های مدرن و پیچیده‌ای مانند برج‌های مسکونی باران، قابلیت تعریف به عنوان نمادهای شهری را دارند؟

در یادداشت نسخهٔ دوام الگوی باران برای حل چالش‌های بزرگ آپارتمان‌نشینی را بررسی کردیم.

یادداشت پیش به سوی آینده نگاهی دارد به پروژهٔ هتل‌برج مسکونی باران ۴ و با کلیدواژهٔ «نوآوری»، طراحی معماری این پروژهٔ پیچیده را به اجمال بررسی می‌کند.

در یادداشت در امتداد آسمان، دربارهٔ مفهوم پنت‌هاوس و سبک زندگی متفاوت آن نوشته‌ایم و پنت‌هاوس‌های برج‌های مسکونی باران را مرور کرده‌ایم.

در محوری دیگر در این ویژه‌نامه، انجمن فرانگران نوین و ایدهٔ محوری آن برای هم‌افزایی مدیران شهر برای ترویج روحیهٔ امید و کارآفرینی را معرفی کردیم.

دکمه بازگشت به بالا