گفتیم که اصالت (اورجینال بودن) به این معناست که محصولی اصیل و منطبق بر استانداردهای دقیق برند تولید شده و ارائه شود. مشتریانی که به دنبال کالاهای لوکس هستند فراتر از کیفیت، به دنبال تجربه، هویت و اعتبار برند هستند. برندهای لوکس با استفاده از روشهای خاص در طراحی پیام، این گزاره را به مخاطبان خود منتقل میکنند که محصول آنها نه تنها اصیل است، بلکه نشاندهندهی یک تجربه خاص و ارتباطی عمیقتر با برند است.
بر همین اساس در نخستین مرحله از اجرای کمپین که در اصطلاح، تیزینگ یا Pre-Launch خوانده میشود، با هدف ایجاد پرسش و ابهامی که توجه مخاطبان را به خود معطوف کند، از عبارت محوری «نسخهی اصلی» استفاده شد تا در کنار سه اثر هنری معروف از نقاشان نامدار جهان و ایران، به همراه امضای خالق اثر، به نمایش در آید و تأکیدی بر نسخهی اصلی بودن آن داشته باشد.
نسخهی اصلی: مونالیزا
با امضای خالق اثر: لئوناردو داوینچی
ادای احترام به اصالت انسان
نسخهی اصلی: بر کرانهی رود سِن
با امضای خالق اثر: کلود مونه
ادای احترام به اصالت طبیعت
نسخهی اصلی: تالار آیینه
با امضای خالق اثر: کمالالملک
ادای احترام به اصالت معماری