|مروری بر کمپین نسخه‌ی اصلی گروه باران - اجرا شده در سال ۱۴۰۳|

نوروز، نسخه‌ی اصلی نو شدن سال

عاقبت در پایان هر زمستان، این پرستوها، پروانه‌ها و شکوفه‌های بهاری هستند که بر بال‌ها و گلبرگ‌هایشان مژده‌ی رستاخیز طبیعت و آمدن بهار را به ارمغان می‌آورند. جالب آنکه «نوروز» خود نسخه‌ی اصلیِ نو شدن سال است و در لابلای برگ‌های تاریخ و در دل تمدن‌های دیرین جهان، اصیل‌ترین، دقیق‌ترین و ماندگارترین نسخه‌ی گاه‌شماری به حساب می‌آید.

اکران تبلیغات محیطی این کمپین نیز از نیمه‌ی اسفندماه ۱۴۰۳، در آستانه سال جدید خورشیدی و بهار طبیعت با الهام گرفتن از مفاهیم پرمعنا و خوشایندی که در دل رویداد نوروز نهفته است، به ایستگاه آخر نزدیک شد. واپسین مرحله از کمپین نسخه‌ی اصلی، با سه تصویرسازی منحصر به فرد و اضافه شدن عبارت «نوروز، نسخه‌ی اصلیِ نو شدن سال» در کنار نمای شماتیک هتل‌برج‌های مسکونی باران، در سراسر شهر مشهد به نمایش درآمد.

پرستوها، پیام‌آور نغمه‌ی بهار
نوروز نسخه‌ی اصلیِ نو شدن سال
برج باران۳، نسخه‌ی اصلی هتل‌برج‌های مسکونی

پروانه‌ها، پیام‌آور رنگ بهار
نوروز نسخه‌ی اصلیِ نو شدن سال
برج باران۲، نسخه‌ی اصلی هتل‌برج‌های مسکونی

شکوفه‌ها، پیام‌آور عطر بهار
نوروز نسخه‌ی اصلیِ نو شدن سال
برج باران۴، نسخه‌ی اصلی هتل‌برج‌های مسکونی

|قاب‌هایی از اکران تبلیغات محیطی|

arrow

|مروری بر سایر مراحل کمپین «نسخه‌ی اصلی» باران|

Baran-Nowrooz-1404-postcard-element-2-PNG
دکمه بازگشت به بالا