همراهی باران با بخش علمی دومین نمایشگاه بنای ایدهآل
محلههای عمودی و تأثیر تعامل اجتماعی بر نوآوری در سبک زندگی


به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۳ و دومین روز از دومین نمایشگاه بنای ایدهآل، آرین انزانپور (مدیر روابط عمومی هلدینگ باران) و امیرحسین تیموری (مدیرعامل بارانهوم) در بخش علمی این نمایشگاه با موضوع تخصصی «خانههای بیمرز» به ارائه و انتقال تجربه پرداختند.


در این پنل که با محوریت تأثیر معماری بر ابعاد مختلف فضاهای مسکونی و ویلایی و بررسی مخاطبان این نوع از تیپولوژیها طراحی شده بود، آرین انزانپور در ارائه خود به موضوع «محلههای عمودی و تأثیر تعامل اجتماعی بر نوآوری در سبک زندگی» پرداخت و ضمن تبیین مفهوم ارتباطات سازمانی در یک هلدینگ توسعهدهندهٔ صنعت ساختمان، روند شکلگیری رویدادهای فرهنگی و هنری در برجهای باران را به عنوان ابزاری برای افزایش تعاملات اجتماعی بررسی کرد.
در ادامه امیرحسین تیموری نیز با محوریت نحوه انتخاب و همکاری با شرکای تجاری در پاسخدهی به نیازهای سازمانی حوزهٔ معماری داخلی و سفارشیسازی، به انتقال تجربیات خود در این حوزه پرداخت.

