باران، حامی سرمایه‌های انسانی توانمند

به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، گروه باران در دومین رویداد کشوری "عصردیدنی - هزارتوی تفکر" به عنوان حامی این برنامه حضور داشت.

این رویداد که روز جمعه، ۲۵ خرداد با حضور ۸۰۰ نفر از مهمانان اکوسیستم نوآوری و علوم انسانی برگزار شد، فرصتی بی‌نظیر برای ساخت برند کارفرمایی و شناسایی نیروهای انسانی مهارتمند فراهم آورد.

در این رویداد، به موضوعات مختلفی مانند تفکر سیستمی، تفکر خلاق، تفکر انتقادی و تفکر طراحی پرداخته شد و مهمانان ارزشمندی مانند دکتر علیرضا پویا، دکتر حامد صفائی‌پور، دکتر میلاد دخانچی و اردشیر رستمی حضور داشتند.

گروه باران با حمایت از این رویداد، تلاش دارد به ترویج مهارت‌های نرم و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه کمک کند.

حضور و حمایت باران در دومین رویداد کشوری «عصردیدنی - هزارتوی تفکر»
Baran-pattern-new-1.png

«عصردیدنی» دورهمی گفت‌وگومحوری است که در شهرهای تهران، مشهد، کرج، تبریز، یزد، کاشان، قم، اصفهان، اهواز و استانبول در حال برگزاری است. نکتهٔ قابل‌توجه و مهم در مورد عصردیدنی این است که کاملا به صورت مستقل برگزار می‌شود و وابسته به هیچ کسب‌وکار، سازمان و ارگانی نیست. هرکدام از شهرهای یاد شده توسط چند داوطلب از همان شهر مدیریت و برگزار می‌شود. تا به امروز، حدود ۱۴۰ جلسه در شهرهای مختلف برگزار شده است.

مشهد به عنوان پیش‌روترین شهر برگزارکننده در ایران، بیش از چهل جلسه دورهمی و یک رویداد کشوری را در طی دو سال‌ونیم برگزار کرده است. موضوع گفت‌وگوهای اصلی دورهمی‌های عصردیدنی مشهد از ابتدای سال ۱۴۰۱ به صورت متمرکز، مهارت‌های نرم بوده است.

|قاب‌هایی از رویداد عصردیدنی|

دکمه بازگشت به بالا