اخبار ارتباطات برنداخبار شرکت سایهتیتر اولرویدادهای گروه باران

ضیافت ۱۶ سالگی با نخستین ساکنان باران

در شانزدهمین سالگرد تأسیس گروه باران، مالکان نخستین هتل‌برج مسکونی، میهمان ضیافتی اختصاصی در هتل‌برج باران۳ بودند

به گزارش واحد ارتباطات برند باران، عصر روز ۲۴ شهریور ۱۴۰۱، هم‌زمان با شانزدهمین سالگرد تأسیس گروه باران، هتل‌برج مسکونی باران۳ میزبان نخستین خانواده‌هایی بود که زندگی به سبک باران را تجربه کردند. 

مالکان و ساکنان هتل‌برج مسکونی باران۱ در ضیافتی اختصاصی به میزبانی گروه باران حضور یافتند و فرصتی فراهم آمد تا به پاس این همراهی و اعتماد، از اعضای ادوار هیأت‌مدیرهٔ هتل‌برج باران۱، قدردانی شود.

در این رویداد صمیمانه، لحظاتی به بیان خاطره‌ها و دیدگاه‌های اولین مالکان برج باران اختصاص یافت و میهمانان از واحدهای مسکونی، پنت‌هاوس و امکانات رفاهی هتل‌برج باران۳ به عنوان جدیدترین هتل‌برج مسکونی باران بازدید کردند. 

ساکنان هتل‌برج مسکونی باران۱، نگاه و زاویهٔ دیدشان از زندگی و همسایگی در برج باران را روایت کرده و با بیان ویژگی‌های مثبت این سبک زندگی، تلاش‌های گروه باران در زمینهٔ توسعهٔ رفاه، امنیت و رضایت مشتریان را ارج نهادند.

در این گردهمایی، مهندس حامد مقدسی، از بنیانگذاران و عضو هیأت‌مدیرهٔ شرکت توسعهٔ خدمات رفاهی باران (BLS)، به ارایهٔ دیدگاه متفاوتی که در طراحی و توسعهٔ سبک زندگی باران نقش داشته پرداخت و با ذکر نمونه‌هایی عینی، از تحول بنیادین در شیوهٔ زندگی روزمرهٔ ساکنان هتل‌برج‌ها سخن گفت. وی با اشاره به اهمیت رفع دغدغهٔ ساکنان یک خانه در تأمین آرامش و آسایش خانواده، گفت:

«گروه باران پایه‌گذار الگویی است که زمینه‌ساز رشد اقتصادی و اجتماعی مخاطبان می‌شود؛ چرا که آنها را از درگیری با مشکلات روزمرهٔ یک زندگی شهری تا حد زیادی بی‌نیاز می‌کند.»

این گردهمایی صمیمانه، با ثبت عکس‌های یادگاری میهمانان و ضیافت شام در رستوران اختصاصی هتل‌برج مسکونی باران۳ پایان یافت.

روایتی تصویری و ویدئویی از این ضیافت را ببینید.

| گزارش ویدئویی از این بازدید |

| «باران» به روایتِ مالکان «باران۱» |

به عزیزانی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند و این برند را به‌وجود آورده‌اند، تبریک می‌گویم. همه جا کم‌وکاستی هست، ولی کمتر جایی را دیده‌ام که تا این اندازه به سمت بهبودِ کم‌وکاستی‌ها حرکت کنند. خدا را شاکرم که خانوادهٔ بسیار عزیزی در این برج دارم که با دنیا عوض‌شان نمی‌کنم.

جناب آقای دکتر خلیل تقوی

روح انسانی که در جایی حاکم می‌شود، زندگی را زیبا می‌کند. اینجا یک مجموعه از انسان‌های فرهیخته، کنار گروهی از انسان‌های سازندهٔ فرهیخته جمع شده‌اند و فضای دلنشینی را به‌وجود آورده‌اند؛ فضایی که جدا شدن از آن برایمان سخت است. کنار شما بودن، زندگی را زیباتر می‌کند.

جناب آقای مهندس پرتوی

افتخار بزرگی برای من و خانواده‌ام است که دوستان بسیار عزیزی را اینجا پیدا کرده‌ایم که حتی از خانواده به ما نزدیک‌ترند.

همهٔ این موضوعات را مرهون زحمات آقای مهندس هشام مقدسی، آقای مهندس حامد مقدسی، آقای مهندس اکبری و سایر همکاران‌شان می‌دانیم و جا دارد از تک‌تک آنها تشکر کنیم.

امیدواریم این دوستی‌ها و صمیمت‌ها ادامه داشته باشد.

جناب آقای اسدزاده

آقای مهندس مقدسی سطح توقع مشتری‌هایشان را بالا برد‌ه‌اند و حالا باید پاسخگوی سطح توقع این خانواده باشند.

وقتی به «بهترین» عادت می‌کنید، به کمتر از «بهترین» قانع نیستید.

«خانوادهٔ باران» مطمئنا این تقاضا را از «گروه باران» دارد که همیشه بهترین‌ها را برای مالکان و ساکنان ارایه کنند.

سپاسگزاریم از همهٔ زحمات.

جناب آقای مهندس علی ولایتی

باعث افتخار است که وقتی از آمریکا می‌خواهم بیایم (به ایران)، یک لحظه دلم برای آمریکا تنگ نمی‌شود؛ این‌قدر که باران قشنگ است.

دلم می‌خواهد در آینده اگر سهمی در کار بتوانم داشته باشم، اسمش را بگذارم «بارانِ عشق»؛ چون واقعا عشق در این خانواده بر همهٔ ما حاکم است.

سرکار خانم امیری، از طرف خانوادهٔ آقای دکتر ابوالفضل صدیق‌نژاد

همهٔ ما اذعان داریم که برادران مقدسی و سایر همکاران باران که در برج در خدمت‌شان هستیم، بهترین‌ها هستند. به وجودشان افتخار می‌کنم و امیدوارم در ادامهٔ این راه، همچنان موفق باشند و بدرخشند.

سرکار خانم ظریف، از طرف خانوادهٔ آقای دکتر صابر جیوان

امنیت، آرامش، دوستان و همسایه‌های خوبی که پیدا کردیم را مدیون آقایان مهندس مقدسی و جناب آقای مهندس اکبری هستیم.

جناب آقای افشین فرهنگ

| قاب‌هایی از ضیافت ۱۶ سالگی باران |

دکمه بازگشت به بالا