برای هدفی والا، برای کودکان، برای آینده

مؤسسهٔ خیریهٔ مردم‌نهاد، غیردولتی، غیرسیاسی، غیرانتفاعی، فرامذهبی و فرا مرزی «بنیاد کودک»، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ با این آرمان که «هیچ دانش‌آموز با استعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز نماند» آغاز کرده است.

حفظ شأن انسانی، دوری جستن از نیازمند‌پروری، و ساخت آینده با چشم‌اندازی روشن از اصول بنیادین بنیاد کودک می‌باشند، و بر اساس همین اصول، تاکنون بیش از بیست هزار دانش آموز تحت حمایت بنیاد کودک قرار گرفته‌اند که بسیاری از آنان نیز از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، فارغ التحصیل شده‌ و یا به سایر موفقیت‌های تحصیلی و شخصی دست یافته‌اند.

گروه‌ باران در اسفند ۱۳۹۸، با نگاهی به فردای ایران زمین و اهمیت مسیٔله آموزش به آینده‌سازان این مرز و بوم، به طور رسمی همیاری ِ این بنیاد را به عنوان مسؤولیت اجتماعی خود برگزید و در این راستا اقدام به عقد تفاهم‌نامه نمود.

مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی به منظور آموزش و بالا بردن کیفیت عمومی زندگی در جامعه و همچنین بالا بردن بهره‌وری سرمایه‌های انسانی، اجتماعی، اقتصادی از طریق گسترش فرهنگِ «زندگی بهتر» به عنوان دو بند از ارزش‌های بنیادین گروه باران، این برند را مصمم ساخته است تا در شرایط کنونی اقتصادی و اجتماعی کشور، با نگاهی به فردای ایران زمین و اهمیت مسیٔله «آموزش» به آینده‌سازان این مرز و بوم، تفاهم‌نامه همکاری با این بنیاد را تمدید نموده و برای برداشتن گام‌هایی مؤثر در این راستا تلاش نماید.

دکمه بازگشت به بالا