BaranHome-type

بــــــــاران‌هــــــــوم؛ رؤیــــــــای دســــــــت‌یــــافــــتــــنــــی

مدیریت (تأمین - اجرا - طراحی) سفارشی‌سازی دکوراسیون و طراحی داخلی و بازرگانی کالای لوکس ساختمانی

شرکت توسعه تجارت افق بیکران پارس با عنوان تجاری «باران‌هوم» جزیی دیگر از زنجیره تولید ارزش در گروه باران است که با هدف به دست آوردن حداکثر رضایتمندی مشتریان، مدیریت (تأمین - اجرا - طراحی) سفارشی‌سازی دکوراسیون و طراحی داخلی و بازرگانی کالای لوکس ساختمانی را بر عهده دارد.

باران‌هوم با تکیه بر رویکرد زیبایی‌شناسی و انسان‌مداری، هنر طراحی داخلی را در هماهنگی کامل با سایر اجزا به مشتریان ارائه می‌کند.

می‌گویند برای ساختن یک بنا به دست‌ها نیاز داریم، اما «خانه» تنها با دل‌ها ساخته می‌شود. از روح بخشیدن به سنگ و آهن است که خانه پدیدار می‌شود، از احساس با هم زیستن و هنری که چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. این حکایتِ خانه‌ای است که باران به نهایی‌ترین نقطه‌ها و جزیی‌ترین نکته‌هایش اندیشیده، آن را با حس و شعور آمیخته تا سزاوار زیستن باشد. باران‌هوم یعنی تولد یافتن یک خانه از قلب هزاران طرح و نقش، رنگ و بافت؛ از لابلای فلز و چوب و پارچه، آفرینش خانه‌ای تمام عیار.

روایــــتِ بــــاران‌هــــوم

آشنایی با باران‌هوم؛ ایده‌ها و حرف‌های آن

باران‌هوم به رنگ‌ها زندگی می‌بخشد

روایت بی‌نظیرترین خانهٔ شهر

باران‌هوم، آمیزه‌ای از هنر و خلاقیت در صنعت مبلمان

نگاهی به طراحی داخلی واحد لوکس ۳۰۰ متری

هتل‌برج مسکونی باران ۳

نگاهی به طراحی داخلی واحد لوکس ۲۴۵ متری

هتل‌برج مسکونی باران ۳

رویداد بازگشایی شوروم باران‌هوم و خانهٔ درسا

حوزه‌های فعالیت بــــــاران‌هــــــوم

چرا «باران‌هوم» ایجاد شد؟

«باران هوم» برای پاسخ دادن به دو نیاز اساسی تشکیل شد:

- درخواست مشتری برای طراحی داخلی اختصاصی واحدها

- تسهیل فرایند نازک‌کاری در ۲ وجه اقتصادی و عملیاتی برای سازمان باران

در کنار این دو نگاه، دلایل دیگری نیز برای نیاز به تأسیس مجموعه‌ای مانند «باران هوم» وجود داشت؛ مانند:

- کسب درآمد از زنجیره‌های ارزش بازار به کمک برند ارزشمند باران

- نیاز بازار به اینکه یک مجموعه‌ی قوی و کارآمد و با رزومه‌ی پر و پیمان، پرچم‌داری حوزه‌ی دکوراسیون داخلی را بر عهده بگیرد.

«باران‌هوم» چگونه شکل گرفت؟

ایده‌ی «باران هوم» از اولین پروژه‌ی هتل‌برج مسکونی باران (پروژه باران ۱) شکل گرفت. زمانی که تعدادی از مالکین اولیه باران ۱ تصمیم به ایجاد تغییرات بر اساس سلیقه و نیازهای خود کردند.

این رویکرد ادامه پیدا کرد و در بین مالکین باران ۲ نیز به تغییرات گسترده‌تری انجامید.

به این ترتیب در پروژه‌ی باران ۳، بر اساس اطلاعاتی که از نیاز مالکین استنباط می‌شد، اقدامات عملیاتیِ خودآگاهی در داخل گروه باران شکل گرفت. بر اساس این اقدامات عملیاتی، اولین شوروم‌های جدید باران با رویکرد نوین اجرا شد. این شوروم‌ها علاوه بر اینکه نمونه‌ای کامل از ایجاد تغییرات بر اساس نظر مالک (کارفرما) بود، شروع فرایندی بود که اکنون با نام شوروم‌های باران‌هوم می‌شناسیم و در حال تثبیت جایگاه خود در بازار است.

شوروم‌های باران‌هوم

در باران ۳، اولین سرمایه‌گذاری بر اساس ایده‌ی محوری «باران هوم» در شوروم‌ها انجام شد. در واقع ساختار برندینگ و ارایه‌ی خدمات باران‌هوم کاملا متحول شد.

تا قبل از این، شوروم‌ها محلی بود که بر پایه‌ی لوازم و کالاهای تأمین‌کنندگان مختلف شکل می‌گرفت، ولی از زمان رویکرد جدید و سرمایه‌گذاری گروه باران برای ساخت شوروم‌های کامل و اختصاصی، شوروم‌ها بر پایه‌ی توانمندی‌های ذاتی باران‌هوم در حوزه‌ی تولید و تأمین از مبدأ شکل گرفتند و برای ارائه به مخاطبین و مشتریان باران آماده شدند.

رؤیاپردازی برای بازار طراحی داخلی

ایده‌ی محوری باران‌هوم با چند نیاز بزرگ شروع شد:

نیاز مشتری، نیاز هلدینگ و نیاز بازار.

مشتری نیاز دارد واحدی را تحویل بگیرد که علاوه بر کیفیت ساخت خوب (خدمات شرکت آفتاب) و سرمایه‌گذاری معقول و ارزشمند در حوزه‌ی خرید ملک (خدمات شرکت ستاره) و گارانتی تمام‌عیار و ارزشمند ساختمان (خدمات شرکت سایه)، به خوبی و زیبایی و مد روز دکور شده باشد.

هلدینگ باران نیز نیاز دارد تا بالاترین بهره‌وری اقتصادی و عملیاتی را از واحدهای تکمیل‌شده به‌دست آورد.

خدمات باران‌هوم باعث می‌شود حجم بالایی از عملیات نازک‌کاری از روی دوش هلدینگ برداشته شود و به‌صورت تخصصی توسط مجموعه‌ی باران‌هوم انجام شود.

پیشرو در بازار

بازار طراحی داخلی منزل، ساختار منسجمی در حوزه‌ی ارزش‌گذاری ندارد. باران‌هوم مدعی است که می‌تواند با ایده‌های نوآورانه‌ی خود و با اتکا به اعتباری که هلدینگ باران در بازار دارد، رهبری بازار طراحی داخلی را بر عهده بگیرد. باران از ابتدای شروع به فعالیت، رؤیاپرداز بود و مرور دستاوردهای گروه باران در سال‌های گذشته نشان داده که این رؤیاپردازی و بلندنظری، فقط در حرف نیست و در عمل نیز دستاوردهای بزرگی داشته است.

گروه باران یکی از پیشروان و رهبران بازار کنونی مسکن است. باران هوم نیز به تأسی از هلدینگ مادر، می‌خواهد بلندپروازی کند و خود را برای پرچم‌داری و رهبری بازار طراحی داخلی در مشهد و ایران آماده کند.

baranhomePattern

شرکت توسعه تجارت افق بیکران پارس (سهامی خاص)

قاب یادگاری همکاران باران‌هوم، در پایان سال ۱۴۰۱
88104-200

چشم‌انداز باران‌هوم

۱- تبدیل شدن به یکی از سه انتخاب اول مشتریان در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و چوب

۲- کسب رتبه اول در زنجیره کامل تامین و فروش کالاهای لوکس ساختمانی در استان تا سال ۱۴۰۴

1847079-200

مأموریت باران‌هوم

ماموریت ما به عنوان عضوی از زنجیره ارزش هلدینگ باران، عبارت است از مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای دکوراسیون داخلی، تامین و فروش کالاهای حوزه نازک کاری و چوب با رویکرد نوآورانه.

ارزش‌های بنیادین باران‌هوم

خلاقیت و نوآوری

چابکی

مشتری مداری

پروژه‌های موفق دکوراسیون و طراحی داخلی
0 +
شوروم‌ها
0 +
برندهای همکار با باران‌هوم (co-branding)
0 +
متخصص حوزهٔ دکوراسیون و طراحی داخلی
0 +

باران‌هوم بخشی از زنجیرهٔ شرکت‌های «گروه توسعه اقتصادی باران» است.

با دیگر شرکت‌های گروه باران آشنا شوید:

دکمه بازگشت به بالا