|مروری بر کمپین نسخه‌ی اصلی گروه باران - اجرا شده در سال ۱۴۰۳|

انعکاس کمپین «نسخه‌ی اصلی» در رسانه‌ها

ارایهٔ کمپین «نسخه‌ی اصلی» در همایش توسعهٔ ارتباطات کسب‌وکار رستا

دومین همایش تخصصی توسعه کسب‌وکار رستا با حضور حدود ۱۰۰۰ نفر از مدیران و صاحبان برندهای مطرح در سالن برج سپید مشهد و با حمایت و همراهی معنوی گروه باران برگزار شد.

در این رویداد تخصصی که با ارائه‌هایی در حوزه‌ ارتباطات در کسب‌کار همراه بود، رضا نوریانی، مدیر تبلیغات و بازاریابی گروه باران پیرامون کمپین‌های تبلیغاتی هنرگرا و تأثیر خلاقیت بر ادراک مخاطب در ارتباطات بازاریابی به ارائه سخنرانی و انتقال تجربه پرداخت. وی در ادامه نیز ضمن تشریح جدیدترین کمپین گروه باران (نسخه اصلی) جنبه‌های مختلف این کمپین از جمله مسئله، هدف، دستاوردها، رسانه و بودجه را مورد بررسی قرار داد.

وزین و ماندگار

نگاهی به کمپین تبلیغاتی هتل‌برج‌های مسکونی باران در مشهد

به روایت مجتبی محمدیان

در رسانهٔ «کافه مارکتینگ»

|کمپین از نگاه دیگران|

arrow

|مروری بر سایر مراحل کمپین «نسخه‌ی اصلی» باران|

دکمه بازگشت به بالا