شرکت ستاره

شرکت ستاره مدیریت تبلیغات، بازاریابی و فروش
  • استودیو سروش رئوف

    استودیو سروش رئوف

  • آژانس توسعه رسانه فرافکر

    آژانس توسعه رسانه فرافکر

  • استودیو چپ چین

    استودیو چپ چین

  • شرکت فیلمسازی پایا فیلم توس

    شرکت فیلمسازی پایا فیلم توس

  • شرکت ستاره به عنوان کارگزار بازاریابی، فروش و سرمایه‌گردانی، فعالیت خود را از سال 1390 در شهر مشهد آغاز نموده است و چشم‌انداز آن، تبدیل شدن به اولین انتخاب مخاطبانی است که بهترین را جستجو می‌کنند. شرکت ستاره با تکیه بر تجربه منحصر به فرد اعضای کلیدی خود و تمرکز ویژه بر مدیریت بازاریابی، مهندسی فروش و مدیریت رسانه سبب شده تا مورد اعتماد و اقبال مدیران و سرمایه گذاران قرار گیرد.

     

    به‌طور کلی گستره خدمات شرکت ستاره به کارفرمایان کمک می‌کند تا فرایندهای مختلف کسب و کار خود نظیر مطالعات بازار، برندینگ، مدیریت رسانه، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتریان را برون‌سپاری نمایند تا با روش‌های مبتنی بر دانش مدیریت بازاریابی (مارکتینگ) به اهداف خود دست یابند.

     

     شرکت ستاره فروزان هشتم طوس، گاه به عنوان کارگزار انحصاری و گاه در قالب مشاور، مدیر طرح، مدیر پیمان یا مجری، توانسته پروژه‌های موفقی را در این عرصه مدیریت و اجرا نماید و به عنوان سرمایه‌ای ناملموس، به شبکه گسترده‌ای از اعتماد در لایه‌های مختلف شهروندان دست یابد. این سرمایه کمک می‌کند با تکیه بر دانش مدیریت افکار و تحلیل رفتار اقتصادی و اجتماعی گروه‌های مختلف هدف، کارفرمایان مختلف، مأموریت‌های متنوع خود را از طریق همکاری با شرکت ستاره به سرانجام برسانند.

    وجود ظرفیت‌های حرفه‌ای بازاریابی در حوزه سبک زندگی فاخر، همکاری مداوم با مشاوران و مجریان کارآزموده تبلیغات و فروش و همچنین شکل‌دهی سازمانی متشکل از منابع انسانی خلاق و پویا، زمینه‌ای ایجاد نموده تا از سال 1390، بخش عمده‌ای از مشتریان ستاره را سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها و گروه‌هایی تشکیل دهند که در صنعت ساختمان، خدمات و هتلداری مشغول به فعالیتند.

     

    کسب نتایجی درخشان از جمله تحقق فروش بیش از 200 هزار متر مربع از هتل‌برج‌های باران و دیگر مجموعه‌های ساختمانی، نشان از تخصص ویژه‌ای است که در شرکت ستاره پرورش یافته است. این توشه گرانبهای دانش و تجربه، قابلیت دارد تا برای پاسخ به نیاز سایر مشتریان در زمینه‌های مختلف کاری بازآفرینی شود.

     

     

     

  • واحد ارتباط با مشتریان

     کلیه ارتباطات با مشتریان مجموعه باران در این واحد انجام می‌گیرد:

    - تهیه و به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی مخاطبان

    - داده کاوی و غربال مخاطبان

    - تله فالووینگ 

    - ارسال پیامک

    - هدایت مشتری در طول فرایند پنجگانه فروش

    - برنامه ریزی مدیریت انتظارات مشتریان

    - بررسی و تحلیل کدهای رفتاری سازمان با مشتریان و مدیریت شکایات

    - طراحی و راهبری نرم افزار CRM

  • واحد پرزنتوری

     - طراحی چارچوب پرزنتوری و گردش کار
    - طراحی فایل‌های پرزنتوری
    - مدیریت ملاقات‌ها و مذاکرات حضوری
    - مدیریت داخلی شوروم‌ها
    - مدیریت تشریفات و پذیرایی

  • واحد روابط عمومی، رسانه و تبلیغات

    فرآیندهای مدیریت رسانه:
    - نیازسنجی و سیاست‌گزاری بر اساس استراتژی‌های بازاریابی
    - ایده‌پردازی و کارگردانی خلاقیت
    - کپی‌رایتینگ
    - تولید محتوای متنی/ تالیف، ترجمه
    - تولید محتوای تصویری/ فیلم، عکس
    - تولید محتوای تصویری/ حجم سه‌بعدی، تور مجازی، واقعیت مجازی
    - طراحی گرافیک
    - مدیریت هنری
    - امور اجرایی (چاپ، انتشار، توزیع و...) 
    - کنترل پروژه و نظارت بر فرایندها
    - مطالعات بازخورد/ سنجش اثربخشی
     
    فرآیندهای مدیریت روابط عمومی:
    - تولید محتوای خبری و اطلاع‌رسانی
    - تشکیل ستاد خبری و برگزاری نشست‌های خبری در صورت لزوم
    - پاسخگویی به خبرنگاران و ارتباط با رسانه‌های گروهی
    - پایش افکار عمومی و اطلاع‌یابی از گروه‌های هدف
    - پایش رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی
    - رایزنی و ارتباط عام با نهادهای حاکمیتی و سازمان‌های عمومی
    - اجرای فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکت، امور عام‌المنفعه و خیریه
    - تشریفات
     
  • واحد مالی و امور قراردادها

    - مشاوره حقوقی و امور قراردادها

    - تحلیل و تنظیم متون حقوقی و قراردادها
    - پیگیری انعقاد قراردادها و تبادل اسناد
    - مشاوره کارشناسی املاک
    - مشاوره در امور تهاتر املاک
  • واحد برنامه ریزی بازاریابی

    - مطالعات بازار/ شناسایی مخاطبان/ تحلیل رقبا

    - بخش‌بندی بازار و انتخاب بازارهای هدف
    - مطالعات تحلیل برند و تهیه لیست محصولات، خدمات 
    - تحلیل نیازها، خواسته‌ها و تقاضاهای خریداران
    - تهیه ماتریس‌های نقاط قوت و ضعف، تهدید و فرصت پروژه 
    - مطالعات قیمت‌گذاری و تعیین قیمت‌های بهینه
    - طراحی و تدوین استراتژی‌های فروش و تهیه برنامه بازاریابی
    - طراحی سیستم و سازمان فروش، تعیین سناریوها و چگونگی معرفی محصولات به خریداران
    - تعیین روش‌ها، ابزارها و سناریوهای اثربخش تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی
    - تحلیل و ایده پردازی کمپین‌های تبلیغاتی
     
  • مدیریت بازاریابی

    اصلی‌ترین عامل در بازاریابی و فروش موفق، داشتن تحلیلی صحیح از بازار، شناسایی رفتار و نیازهای مخاطبان و آشنایی با نقاط قوت و ضعف رقبا می‌باشد. شرکت ستاره در طول فعالیت حرفه‌ای خود با آنالیز مداوم بازار از خلال نظرسنجی‌ها و تماس مداوم با مخاطبان و همچنین بهره‌گیری از توان مشاوران زبده بازاریابی، به کارفرمایان کمک می‌کند به یک برنامه جامع بازاریابی دست یابند و با تحلیل و به‌روزرسانی مداوم آن، در کسب و کار خویش همواره یک قدم جلوتر از دیگران گام بردارند.
     
     
  • مدیریت فروش

    به همان میزان که موفقیت بازاریابی وابسته به مطالعات بازار و برنامه‌ریزی دقیق است، نیل به اهداف بازاریابی نیز وابسته به پیشبرد فروش است.

    فروش کالا، خدمات و تامین سرمایه برای هر بنگاه اقتصادی یا صنعتی به منزله شریان حیات است. مدیریت فروش مجری سیاست‌ها و سناریوهایی است در برنامه بازاریابی ترسیم شده‌اند. مدیریت منابع انسانی، آموزش مداوم، مدیریت چرخه‌های حقوقی، مالی و ارتباط با مشتریان در حین و بعد از فروش، از مهم‌ترین فرایندهای اجرایی این حوزه هستند.
     
  • مدیریت روابط عمومی و رسانه

    با وجود قرائت‌های متفاوت از ماموریت روابط عمومی در سازمان‌های مختلف، در شرکت ستاره فروزان هشتم طوس بسیاری از فرایندها نقش و کارکرد روابط عمومی دارند. با این حال بخشی از وظایف مرتبط با حوزه عمومی، اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی هولدینگ، به طور خاص توسط این بخش از شرکت مدیریت می‌شود.
     
    ظهور رسانه‌های متنوع و تاثیر شگرف آن در پیروزی یا شکست پدیده‌های اجتماعی و اقتصادی در عصر پساتبلیغات، لزوم تولید و مدیریت محتوای تخصصی و مدیریت رسانه را برای بسیاری از صاحبان کسب و کار روشن و واضح ساخته است.
    شرکت ستاره فروزان هشتم طوس با بهره‌گیری از توان متخصصان و کارشناسان این حوزه توانسته کارنامه‌ای درخشان در این زمینه برای خود فراهم نماید. بر اساس ویژگی‌های هر رسانه، زبان و تکنیک خاص آن و تاثیرگذاری هر یک، فرایندهای مرتبط با مدیریت رسانه به صورت تخصصی در این شرکت ارائه می‌شود.
     

     

  • مشاوره دوره طراحی پروژه

    یکی از خدمات اختصاصی شرکت ستاره به پروژه‌های ساختمانی، مشاوره در طی دوره طراحی است. تجربیات ارزنده‌ای که از خلال سال‌ها فعالیت در کسب و کار تامین سرمایه برای مگاپروژه‌های ساختمانی به دست آمده است، این امکان را برای شرکت ستاره فراهم آورده تا با ارائه این خدمات مشاوره‌ای، فرایندهای طراحی، راندمان در دوره بهره‌برداری و رضایت سرمایه‌گذاران در طول دوره انتظار را بهبود ببخشد.

  • کمپین افتتاح هتل برج باران 2

    در بهار سال 1393 با توجه به پیچیدگی فرآیند تحویل پروژه برج باران2، با مطالعه تهدید – فرصت‌ها و تشکیل اتاق های فکر در شرکت ستاره، کمپین افتتاح باران2 (قبل از افتتاح) طراحی و به اجرا در آمد که بازخورد بسیار مثبتی در میان شهروندان و همچنین سرمایه‌گذاران پروژه داشت.

     
  • کمپین سلام، سلامتی

    در تابستان سال 1394 پس از گذشت دو سال از مطالعات کارفرما بر روی پروژه پزشکی، با هدف برندسازی در بین افکار عمومی و همچنین جلب اعتماد مخاطبان هدف (جامعه پزشکی) کمپین «سلام، سلامتی...» برای معرفی برج سلامت، با به کارگیری رسانه‌های مختلف اعم از محیطی، چاپی و... به اجرا در آمد که با توجه به نوع طراحی و اجرای آن به شیوه تیزینگ (نوعی از تبلیغات که در مرحله اول کل پیام تبلیغاتی را به بیننده انتقال نمی‌دهند) موجب استقبال شهروندان و کنجکاوی مخاطبان برای پیگیری و کشف مراحل بعد آن گردید. 

     
         
      
         
      
          
     
         
  • کمپین حیاط دوست داشتنی من

    در تابستان 1395 با شکل‌گیری ایده «برج‌باغ»  در گروه مهندسی باران،  شرکت ستاره ماموریت ترویج ایده و دریافت بازخورد از مخاطبان را برعهده گرفته و به همین منظور کمپین «حیاط دوست داشتنی من» را بر بستر شبکه‌های اجتماعی راه اندازی نمود که با مشارکت تعداد زیادی از مخاطبان همراه گردید و موجب تثبیت ایده گردید.

  • مجله خانه نو

    گروه مهندسی باران به عنوان ابداع کننده سبک جدیدی از زندگی پس از احساس نیاز به ارائه تحلیلی و به‌روز از این سبک زندگی به مخاطبان و همراه شدن با جریان سبک زندگی لوکس در دنیا، اقدام به تولید و انتشار فصلنامه اختصاصی سبک زندگی خانه نو نمود. انتشار 17 شماره تا به امروز و ارسال اختصاصی آن برای 5000 نفر از مخاطبان خاص در شهر مشهد از جمله افتخارات شرکت ستاره می‌باشد. 

کد امنیتی را وارد نمایید:
loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به گروه مهندسی باران می باشد طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط توسعه فناوری اطلاعات اینتک